לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטבעת החכמה מבית סמסונג: מה אנחנו יודעים עליה עד כה?

סמסונג (Samsung) הפתיעה את העולם באירוע ה-Unpacked שלה, שהתקיים אתמול, והציגה לראשונה את הטבעת החכמה שלה, שנקראת Galaxy Ring. הטבעת היא מכשיר חדשני שמאפשר למשתמשים לעקוב אחר הבריאות והכושר שלהם באופן נוח וקל. החברה לא חשפה הרבה פרטים על הטבעת, אבל היא הבהירה שהיא תהיה זמינה בשוק בעתיד הקרוב.

תגיות
הטבעת החכמה מבית סמסונג: מה אנחנו יודעים עליה עד כה?
אין הרבה תמונות נוספות ומידע על הטבעת (קרדיט: סמסונג)

מה היא טבעת חכמה של סמסונג?

הטבעת תהיה מחוברת לסמארטפון או לשעון חכם באמצעות בלוטוס או ווי-פי. הטבעת מכילה חיישנים שונים, שמודדים מדדים פיזיים וביולוגיים של המשתמש, כגון קצב פעימות הלב, טמפרטורת העור, ריכוז החמצן בדם, צעדים, שינה ועוד. הטבעת מעבירה את הנתונים לאפליקציה מיוחדת, שמנתחת אותם ומציגה אותם באופן גרפי וברור.

הטבעת גם מאפשרת למשתמש לשלוט במכשירים אחרים באמצעות תנועות האצבע, כגון להפעיל או לכבות את המוסיקה, לענות או לדחות שיחות, לשנות את המצב של הטלפון ועוד.

מה היתרונות של הטבעת?

טבעת חכמה מציעה יתרונות רבים למשתמשים, בעיקר לאלה שאוהבים להיות בפעילות ספורטיבית או שרוצים לשפר את הבריאות והאיכות חיים שלהם. הטבעת היא קלה ונוחה לנשיאה, והיא לא מפריעה לנהיגה או לעבודה.

הטבעת מאפשרת למשתמש לעקוב אחר המצב הפיזי והביולוגי שלו בזמן אמת, ולקבל המלצות והתראות לשיפור הביצועים והרווחה שלו. הטבעת גם מקלה על השליטה במכשירים אחרים, ומאפשרת למשתמש לבצע פעולות בקול או בתנועה, בלי להוציא את הטלפון או השעון מהכיס או מהמפרק.

מתי ניתן לצפות לה?

האמת שסמסונג לא חשפה את התאריך המדויק של השקת הטבעת החכמה שלה, אבל היא כן הבהירה שהיא תהיה זמינה בעתיד הקרוב. החברה אמרה שהיא עובדת על הפיתוח והשיפור של הטבעת, ושהיא תשתף פעולה עם שותפים ומומחים בתחום הבריאות והכושר.

החברה גם הבטיחה שהטבעת תהיה חזקה ונגישה, ושהיא תתאים לכל סוג של משתמשים. הטבעת תהיה תואמת לטלפונים ולשעונים של סמסונג, וגם למכשירים של יצרניות אחרות. המחיר והעיצוב של הטבעת עדיין לא ידועים. 

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה