לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילון מאסק מכריז על תוכנית לביטול חסימת משתמשים בפלטפורמה X

תגיות
twitter x
twitter x

בפיתוח אחרון, אילון מאסק, היזם בעל החזון מאחורי Platform X, חשף שינוי משמעותי באופן שבו משתמשים יכולים לנהל אינטראקציות. שינוי זה, שמטרתו לחדד את חווית המשתמש והבטיחות, עורר ויכוח בקהילת המשתמשים, ונראה כי הרוב לי כל כך מרוצים.

ההכרזה של אילון מאסק

אילון מאסק, הכוח המניע מאחורי Platform X, פרסם הודעה שאמורה לעצב מחדש את דינמיקת האינטראקציה של המשתמשים בפלטפורמה. מאסק חשף שהאפשרות לחסום משתמשים תופסק בקרוב, כשרק הבחירה להשתיק חשבונות תישאר זמינה. ההחלטה של מאסק הועברה כתגובה לציוץ של משתמש, המעידה על מעורבותו הישירה בעיצוב כיוון הפלטפורמה.

תגובות מבסיס המשתמשים

השינויים הקרובים באופן שבו משתמשים יכולים ליצור אינטראקציה בפלטפורמה X גרמו לאי שביעות רצון רבה בקרב מספר רב של משתמשים. משתמשים רבים מודאגים לגבי האופן שבו השינוי הזה ישפיע על יכולתם לשלוט ביעילות בחוויות המקוונות שלהם. ההחלטה להסיר את תכונת חסימת המשתמש, למעט בהודעות פרטיות, הפתיעה והדאיגה אנשים, והובילה לדיונים על מסירות הפלטפורמה לבטיחות המשתמשים.

תגובתה של המנכ”לית לינדה יאקארינו 

לינדה יאקארינו מנכ”לית X, הגיבה במהירות לחששות הגוברים בציוץ משלה. בהודעתה,יאקארינו הדגישה את המסירות הבלתי מעורערת של הפלטפורמה לבטיחות המשתמשים. היא הכירה באי שביעות הרצון סביב הסרת מנגנון החסימה המסורתי והבטיחה למשתמשים שחלופה מעולה נמצאת בטיפול. “הבטיחות של משתמשים ב-X היא בעדיפות עליונה עבורנו. אנחנו בונים מערכת טובה יותר ממערכת החסימות והשתקות המשתמשים הקיימת”.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה