לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יצרנית fortnite תשלם קנסות של 520 מיליון דולר בהסדר ה-FTC

תגיות
Credit by: by Sergey Galyonkin is licensed under CC BY-SA 2.0.

Epic Games, המפתחת והמוציאה לאור של משחק הווידאו Fornite, תשלם 520 מיליון דולר בקנסות כדי להגיע להסדר עם ה-FTC על הפרות של חוק הגנת הפרטיות המקוונת של ילדים (COPPA).

ה-FTC טען כי Epic זיווג ילדים ובני נוער “לאנשים זרים”, חשף אותם ל”בעיות מסוכנות וטראומות פסיכולוגיות” ולא הצליח להציג מערכות בקרת הורים נאותות.

“הגנה על הציבור, ובמיוחד על ילדים, מפני פלישות לפרטיות מקוונות ודפוסים אפלים היא בראש סדר העדיפויות של הנציבות, ופעולות האכיפה הללו מבהירות לעסקים שה-FTC פוגע בפרקטיקות הבלתי חוקיות הללו”, אמרה יו”ר ה-FTC, לינה חאן. הצהרה.

Epic תשלם שני קנסות, כולל קנס של 245 מיליון דולר נגד החנות במשחק ומערכות ההחזרים של Fortnite, וקנס נוסף של 275 מיליון דולר כדי לטפל בדאגות לפרטיות הילדים.

בבסיס ההסדר עמדה הטענה של ה-FTC לפיה Epic קיבלה החלטות מכוונות לפנות לילדים, תוך ציטוט של “שותפויות מוזיקה, סלבריטאים ומותגים”, שכללו עסקאות עם טראוויס סקוט, אריאנה גרנדה ואוסף נרחב של סחורה בנושא Fortnite. .

למרות ההחלטה המכוונת לשווק לילדים, ה-FTC אמר כי Epic לא הצליחה “לרפא” או לטפל בהפרות COPPA. ה-FTC כינה את הניסיונות של Epic לטפל בבעיית ההטרדה בפלטפורמה כ”בעלי רצון חלש”, וציין שלקח שנתיים לאחר ההשקה עד ש-Epic “סוף סוף [הציג] בקרת הורים למשחק”.

לטענתו, Epic נכשלה בקבלת החלטות שישמרו על ילדים ויעמדו בתקנות הפדרליות, למרות מחקרים שהצביעו על כך שחלק מהתכונות, כולל צ’אט קולי, הציגו “סיכון במונחים של התנהגות חברתית שלילית”, על פי דיווחים פנימיים של Epic שצוטטו על ידי ה-FTC. “כל אותו זמן, ילדים הוטרדו, איימו והוטרדו, כולל מינית, באמצעות Fortnite”, נכתב בתלונת ה-FTC.

ההסדר גדול, אפילו בסטנדרטים של ה-FTC, אבל לא מתקרב לקנס של 5 מיליארד דולר שמטה, שנודעה בעבר כפייסבוק, חויבה לשלם ב-2019.

“כמובן, כדי לאפשר בקרת הורים, ההורים יצטרכו קודם כל לדעת שהם קיימים”, נכתב בתלונת ה-FTC. רק ב-2019, “הרבה אחרי ש-Epic השיגה ראיות אמפיריות המצביעות על מספר גדול של שחקני Fortnite” מתחת לגיל 13, הציגה Epic מערכת לאימות גיל.

“החוקים לא השתנו, אבל היישום שלהם התפתח והפרקטיקות ארוכות התעשייה כבר לא מספיקות. קיבלנו את ההסכם הזה כי אנחנו רוצים ש-Epic תהיה בחזית ההגנה על הצרכן ותספק את החוויה הטובה ביותר לשחקנים שלנו”, אמר Epic בהצהרה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה