לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלקום, פלאפון, פרטנר או הוט? מי מספקת את החוויה הטובה ביותר למשתמשי סלולר בישראל?

חברת OpenSignal היא חברת מחקר שמתמחה בניתוח ובהשוואה של רשתות סלולריות ברחבי העולם. היא משתמשת בשני מדדים עיקריים להערכת איכות השירות של הרשתות הסלולריות: איכות בבדיקה מתמשכת (Consistent Quality) וחוויית כיסוי (Coverage Experience). איזו רשת סלולרית בישראל הייתה הטובה ביותר?

תגיות
תמונה ראשית
מקור: Freepik

איכות הבדיקה מתמשכת היא המדד המראה את האחוז מכלל הבדיקות שהרשת הסלולרית הצליחה לעמוד בסטנדרטים מינימליים של איכות במגוון שימושים, כגון מהירות הורדה, מהירות העלאה, שיהוי, זמן התחברות ועוד. חוויית כיסוי היא המדד המראה את הציון של הרשת הסלולרית בסולם של 0 ל-10, בהתאם לכיסוי שהיא מספקת ברחבי המדינה, ולאיכות החיבור באזורים שונים.

איזו רשת סלולרית הטובה ביותר בישראל לפי המדדים הללו?

לפי הדוח של OpenSignal, סלקום היא הרשת הסלולרית הטובה ביותר בישראל לפי שני המדדים. היא קיבלה את האחוז הגבוה ביותר של איכות בבדיקה מתמשכת, עם 65.2%, ואת הציון הגבוה ביותר של חוויית כיסוי, עם 8.6. אחריה נמצאות פלאפון ופרטנר, שקיבלו תוצאות דומות בשני המדדים, ובמקום הרביעי והאחרון הוט מובייל, שקיבלה תוצאות נמוכות יותר.

הדוח של OpenSignal אינו היחיד שמעיד על היתרון של סלקום בשוק הסלולר בישראל. גם הדוח של Tutela, חברת מחקר אחרת, שהתפרסם בחודש יוני, מראה כי סלקום מציעה את המהירות הגבוהה ביותר של הורדה והעלאה ברשתות דור 4 ו-5, ואת השיהוי הנמוך ביותר ברשת.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה