לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החזון של סמסונג: שילוב כל יכולות ה-AI במכשיר אחד

ה-Galaxy AI משלבת בין בינה מלאכותית שמותקנת על המכשיר לבין בינה מלאכותית שמבוססת על הענן, בשיתוף פעולה עם גוגל ושותפים אחרים. היא מאפשרת לנו לחקור, ליצור, לתקשר ולעשות עוד הרבה יותר, באופן טבעי וקל. בכתבה זו נסקור כמה מהיכולות המדהימות של ה-Galaxy AI, ואיך הן מוסיפות שימושיות לחיי היומיום שלנו.

תגיות
מודל גרפי של בינה מלאכותית בתוך מכשיר סמסונג
החזון של סמסונג: כל יכולות ה-AI במכשיר אחד

Galaxy AI: תרגום בזמן אמת 

אחת היכולות המרכזיות של ה-Galaxy AI היא התרגום החי, שמאפשר לנו לשבור את מחסומי השפה בשיחות טלפוניות או בהודעות טקסט. לדוגמא, אם אנחנו רוצים להזמין שולחן במסעדה בחו”ל, או לדבר עם לקוח שמדבר שפה אחרת, אנחנו יכולים להשתמש ב-Live Translate, שמובנה באפליקציית ה-Dialer או באפליקציות ההודעות הפופולריות.

מתרגם בינה מלאכותית בכל עת
מתרגם בינה מלאכותית בכל עת

ה-Live Translate מתרגם את השיחה או ההודעה בזמן אמת, ומציג את התרגום בקול ובטקסט, בשפה שלנו ובשפה של השותף. כך אנחנו יכולים לתקשר בקלות ובנוחות, בלי להשתמש באפליקציות חיצוניות או להפסיק את השיחה. בנוסף, ה-Galaxy AI מציעה לנו את ה-Note Assist, שמסייע לנו לרשום ולסדר את המחשבות שלנו. ה-Note Assist מזהה את הנושא והמטרה של הטקסט שאנחנו כותבים, ומסכם אותו לנקודות עיקריות, שאנחנו יכולים לשתף או לשמור לעצמנו.

קסם פוטוגרפי: עריכת תמונה באמצעות בינה מלאכותית

ה-Galaxy AI לא רק משפרת את התקשורת שלנו, אלא גם את היצירתיות שלנו. היא מאפשרת לנו לערוך תמונות ווידאו באופן אוטומטי וחכם, בעזרת ה-Photo Assist וה-Video Assist. ה-Photo Assist מזהה את התמונות שאנחנו צולמים או צופים בהן, ומציעה לנו אפשרויות לשיפור או לשינוי.

עריכות AI מובנות בתוך מכשירי הסמארטפון
בקרוב נראה עריכות AI מובנות בתוך מכשירי הסמארטפון

למשל, אם אנחנו רוצים להדגיש את האובייקט המרכזי בתמונת פורטרט, היא תציע לנו להעמיק את הרקע. אם אנחנו רוצים לשנות את המיקום או הזווית של האובייקט, היא תציע לנו להזיז אותו או לסובב אותו, ותמלא את החללים החסרים ברקע באופן טבעי. ה-Video Assist מאפשר לנו ליצור סרטונים מרשימים מווידאו רגילים, בעזרת השלמת הפריימים החסרים והוספת אפקטים כמו האט-מושן או טיים-לפס.

ה-Circle Search: שיתוף הפעולה של גוגל עם גלקסי

שיתוף פעולה עם גוגל ה-Galaxy AI היא התוצאה של שיתוף פעולה רחב בין סמסונג לגוגל, שמאפשר לנו לנצל את היתרונות של שתי החברות בתחום הבינה המלאכותית. במקביל להשקת ה-Galaxy S24, גוגל הציגה את ה-Circle Search, אפשרות חיפוש חדשה ובלעדית למכשירים המפעילים את מערכת האנדרואיד. ה-C

ה-Circle Search הוא אפשרות חיפוש חדשה ובלעדית למכשירים המפעילים את מערכת האנדרואיד, שמאפשרת לחפש מידע על כל אלמנט שמופיע על המסך, בלי לעבור לאפליקציית החיפוש של גוגל.

Circle Search של חברת Google
Circle Search של חברת Google

כדי להשתמש ב-Circle Search, צריך ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הבית או סרגל הניווט, ולבחור את האלמנט הרצוי באמצעות כל גסטור שנוח לנו – כמו לסמן, להדגיש, לכתוב או להקיש.

לאחר מכן, נוכל לראות את התוצאות הרלוונטיות מהאינטרנט, בתוך חלונית קטנה שמופיעה על המסך. נוכל לגלול, להגדיל, לצמצם או לסגור את החלונית בקלות, ולחזור לאפליקציה המקורית בלי לאבד את ההקשר.

ה-Circle Search יכול לעזור לנו ללמוד עוד על כל דבר שמעניין אותנו, כמו מושגים, אנשים, מקומות, מוצרים, תמונות, סרטונים ועוד. הוא משתמש בבינה המלאכותית של גוגל כדי להבין את ההקשר והמשמעות של האלמנט שבחרנו, ולהציג לנו את המידע המתאים ביותר.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה