לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה מרוויח סוכן / יועץ ביטוח – משכורתו של סוכן הביטוח שכיר או עצמאי

כמה מרוויח סוכן / יועץ ביטוח? משכורתו של סוכן ביטוח שכיר נעה בין 8,000-18,000 ש”ח בחודש, כאשר עם השנים השכר מטפס ווגם עשוי לכלול גם בונוסים משמעותיים, ואילו לשאלה כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני / יועץ עצמאי התשובה היא למעשה השמיים הם הגבול ואין באמת תקרת הכנסה ורמת ההכנסה תלויה בכישוריו השונים של היועץ העצמאי.

תגיות
סוכן ביטוח ואיש ייעוץ פנסיוני בחליפה עסקית ורקע אפור

הכנסתו של סוכן ביטוח עצמאי כוללת שני רכיבים – הראשון נקרא “היקפים” והשני נקרא “נפרעים”. ההיקפים הם סכומים חד-פעמיים שמקבל סוכן הביטוח בכל פעם שהוא מוכר פוליסת ביטוח.

התשלום מתקבל מחברת הביטוח שהפוליסה שייכת לה. כל עוד הפוליסה תקפה והלקוח ממשיך לעבוד עם סוכן הביטוח, הסוכן מקבל גם את התשלום השני, הנפרעים – זהו סכום חודשי שכמו ההיקפים נגזר מגובה הפרמיה המשולמת לחברת הביטוח. ככל שסוכן ביטוח פנסיוני צובר לקוחות רבים יותר, כך גדל היקף הנפרעים וההכנסה החודשית הבסיסית הופכת גבוהה יותר ויותר כשעל כך מתווספים כאמור כספי ההיקפים.

בתחילת הדרך, כשתיק הלקוחות עדיין בהתחלה, יכול סוכן ביטוח עצמאי להצטרף לסוכנות ביטוח ולקבל ממנה מעין הבטחת הכנסה (שאותה כמובן יחזיק כשהתיק יתחיל להניב רווחים גבוהים).

אישה מחזיקה שטרות של כסף ומחייכת
Credit by: @ drobotdean, Feepik

השירותים שסוכן ביטוח פנסיוני רשאי למכור נחלקים לשניים: שירותי ביטוח ושירותי חיסכון פנסיוני – הביטוחים הם ביטוחי חיים, אובדן כושר עבודה, ביטוחים סיעודיים וביטוחי בריאות, ומוצרי החיסכון לגיל הפרישה מהעבודה הם קרן השתלמות, ביטוח מנהלים וקופת גמל. סוכן ביטוח פנסיוני יכול בקלות יחסית לקבל רישיון גם למכירת סוגי ביטוחים נוספים ובהם ביטוחי דירות, ביטוחי רכב, ביטוחים עסקיים, ביטוחי תאונות אישיות ועוד.

סוכן ביטוח שכר

החלומות של אנשים לרוב יהיו מורכבים מדברים יקרים. הרצון לגור בבית גדול, לטוס להרבה מקומות בעולם ולנהוג על רכבים חדשים קיים אצל כולם, לצערנו הרצון הזה דורש הכנסה גבוהה במיוחד, בטח שהרבה יותר מההכנסה הממוצעת בישראל, ולאור יוקר המחייה. לכן, אנשים אשר חושבים קדימה ורוצים לבחור מקצוע בצורה חכמה, מסתכלים בעיקר על הפונקציה של השכר. יש הרבה פרמטרים בבחירת מקצוע, כולל חיבור למקצוע, שעות עבודה, תנאי קבלה ועוד, אך השכר הוא זה שיכול לעשות את ההבדל, שכן כאשר אנשים רואים פוטנציאל רווח גבוה, הם נוטים לבצע ויתורים על דברים אחרים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה