לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בסוף זה ציוץ שקרי: ה-SEC מחק ציוץ שלכאורה אישר מסחר הביטקוין ב-ETF

השוק הקריפטו היה בהלם לאחר שפורסם ציוץ מזויף בחשבון הרשמי של ה-SEC ב־X, המדווח על אישור לקרנות חדשות של ביטקוין בבורסות ניירות ערך. הציוץ נמחק מיד לאחר שה-SEC הכחישה את הדיווח ואמרה שהחשבון שלה נפרץ. X אמרה שהפריצה לא נובעת מהפרה של המערכות שלה, אלא מגישה בלתי מורשית למספר הטלפון המשויך לחשבון.

תגיות
ערימת מטבעות דיגיטליים המייצגים קונספט מסחר דיגיטלי בקריפטו וברקע מסכי מחשב למסחר
בסוף ה-SEC לא אישר עדיין את מסחר הביטקוין ב-ETF

ה-SEC מכחישה את הציוץ המזויף ומחקה אותו

הציוץ השקרי הופיע בחשבון ה-X הרשמי של ה-SEC זמן קצר לאחר 16:00 שעון וושינגטון (21:00 GMT). הוא אמר שהרגולטור “מעניק אישור לתעודות סל #Bitcoin לרישום בכל בורסות ניירות ערך הלאומיות הרשומות”. הפוסט נאסף וצטט מיד על ידי משתמשי מדיה חברתית וכלי חדשות עסקיים.

ה-SEC הסירה את הציוץ השקרי והודיעה שהחשבון שלה “נפגע” ושהיא תחקור את הנושא. יו”ר ה-SEC, גארי גנסלר, פרסם הודעה בחשבון האישי שלו ב־X, המפריך את הדיווח השגוי: “חשבון הטוויטר @SECGov נפגע, וציוץ לא מורשה פורסם. ה-SEC לא אישרה את הרישום והמסחר של החלפת ביטקוין נקודתית- מוצרים נסחרים.”

X אמרה שהיא בדקה את הפוסט השקרי ומצאה שהוא לא נבע מהפרה של המערכות שלה. “אנחנו יכולים לאשר שהחשבון @SECGov נפרץ והשלמנו חקירה ראשונית”, אמר X. “בהתבסס על החקירה שלנו, הפשרה לא נבעה מכל הפרה של המערכות של X, אלא בגלל אדם לא מזוהה שהשיג שליטה על מספר טלפון המשויך לחשבון @SECGov דרך צד שלישי.”

הציוץ השקרי משפיע על מחיר הביטקוין ועל הציפיות לאישור תעודות סל ביטקוין נקודתיות

הציוץ השקרי השפיע על מחיר הביטקוין, שקפץ לזמן קצר לכמעט 48,000 דולר (37,800 ליש”ט) לפני שירד חזרה לסביבות 46,000 דולר. המשקיעים מצפים בחום להכרזה של SEC על אישור פוטנציאלי של תעודות סל ביטקוין נקודתיות, שצפוי השבוע. תעודות סל הן תיקים המאפשרים למשקיעים להמר על מספר נכסים, מבלי שהם צריכים לקנות בעצמם. תעודת סל ביטקוין נקודתית תקנה את המטבע הקריפטוגרפי ישירות, ותספק למשקיעים חשיפה למחיר הנוכחי של הביטקוין בשוק.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה