לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דו״ח החדש שיצא: רק 6 מיליארדרים בעולם שהתעשרו מביטקוין

דו”ח חדש שפורסם מצא כי רק שישה מיליארדרים בעולם התעשרו מ-Bitcoin. הדו”ח, שנערך על ידי חברת המחקר “CoinDesk”, מצא כי רוב הבעלים של Bitcoin לא הפכו למיליארדרים, וכי רק אלו שהשקיעו בתחילת דרכו של המטבע עשו רווחים משמעותיים.

תגיות
מטבע ביטקוין כסוף על שולחןץ עץ ומכונית צעצוע ברקע
דו״ח החדש שיצא: רק 6 מיליארדרים בעולם שהתעשרו מביטקוין

כמה אנשים עשירים יש באמת מ-Bitcoin?

למרות הפופולריות הרבה של Bitcoin, רק מעטים מאוד הצליחו להגיע לרמות של עושר גדולות מהמטבע הדיגיטלי. חברת הייעוץ להשקעות Henley & Partners פרסמה את “דוח העושר הקריפטוגרפי” שלה, אשר מציין כי ישנם שישה מיליארדרי Bitcoin בעולם בלבד. הדוח מבוסס על נתונים מקורות פתוחים ומשער את השווי הנטו של המחזיקים ב-Bitcoin לפי המחיר הנוכחי של המטבע, שהוא כ-60,000 דולר לביטקוין.

קבוצת עושרביטקויןמטבעות קריפטו כוללים
מיליונרים40,50088,200
סנטי מיליונרים (מעל 100 מיליון דולר)781182
מיליארדרים62
משתמשים (מיליון)210425
שווי שוק כולל (טריליון דולר)0.61.2

השישה המיליארדרים הם

  • סאטושי נאקאמוטו – המייסד המסתורי של Bitcoin, שמניחים שהוא מחזיק בכ-1.1 מיליון ביטקוינים, ששווים כ-66 מיליארד דולר. הזהות האמיתית של נאקאמוטו אינה ידועה, ואין ברור אם הוא עדיין חי או יכול לגשת להשקעותיו.
  • האחים ווינקלווס – טיילור וקמרון ווינקלווס, שהם ידועים גם כ”האחים הכפולים של פייסבוק”, הם משקיעים ויזמים בתחום הקריפטו. הם היו בין המשקיעים הראשונים ב-Bitcoin, והשיגו כ-210,000 ביטקוינים בשנת 2013, ששווים כ-12.6 מיליארד דולר היום. הם גם המייסדים של הבורסה הקריפטוגרפית Gemini, שהיא אחת הפלטפורמות המובילות לסחר במטבעות דיגיטליים.
  • מייקל סיילור – המנכ”ל והמייסד של MicroStrategy, חברת תוכנה ושירותים לעסקים. סיילור הוא אחד התומכים הגדולים ביותר ב-Bitcoin, והוא הפך את חברתו לאחת החברות הראשונות שהשקיעו ב-Bitcoin כחלק ממדיניות ההשקעות שלהן. סיילור וחברתו מחזיקים בכ-91,000 ביטקוינים, ששווים כ-5.4 מיליארד דולר.
  • טים דרייפר – הוא אחד המשקיעים המובילים בעולם בתחום הסטארטאפים והטכנולוגיה. דרייפר הוא גם משקיע ויזיונר בתחום הקריפטו, והוא קנה כ-30,000 ביטקוינים בשנת 2014 מה-FBI, שתפסה אותם מהאתר האפל Silk Road. הביטקוינים של דרייפר שווים כ-1.8 מיליארד דולר היום.
  • רוג’ר ור – הוא אחד המקדמים והפעילים הבולטים בקהילת הקריפטו. ור הוא גם ידוע בכינוי “Bitcoin Jesus”, בגלל התמיכה הרבה שהוא נתן ל-Bitcoin בשנים הראשונות של קיומו. ור הוא גם אחד המייסדים של Bitcoin.com, אתר האינטרנט המוביל למידע ולשירותים הקשורים ל-Bitcoin.ור הוא גם אחד המייסדים של Bitcoin.com, אתר האינטרנט המוביל למידע ולשירותים הקשורים ל-Bitcoin. ור מחזיק בכ-25,000 ביט ששווים כ-1.5 מיליארד דולר היום.
  • בריאן ארמסטרונג – הוא המייסד והמנכ”ל של Coinbase, הבורסה הקריפטוגרפית הגדולה ביותר בארצות הברית. ארמסטרונג הוא גם אחד המשקיעים המוקדמים ב-Bitcoin, והוא מחזיק בכ-20,000 ביטקוינים, ששווים כ-1.2 מיליארד דולר היום.

איך אפשר להרוויח מ-Bitcoin?

הדרך הפשוטה ביותר להפוך לעשיר מ-Bitcoin היא לקנות אותו במחיר נמוך ולמכור אותו במחיר גבוה. אבל זה לא כל כך קל, כי המחיר של Bitcoin משתנה באופן דרמטי ובלתי צפוי, וקיימים סיכונים רבים של הונאה, גניבה, איבוד או קריסה של המטבע. לכן, יש להיות זהירים ומודעים לכל הגורמים המשפיעים על השוק, ולהשתמש בכלים ובשירותים אמינים ומאובטחים לאחסון ולסחר ב-Bitcoin.

ישנם גם דרכים אחרות להרוויח מ-Bitcoin, כמו להיות חלק מהקהילה הקריפטוגרפית ולתרום לפיתוח ולחידוש של המטבע והטכנולוגיה שלו. ישנם אנשים שמקבלים תשלומים ב-Bitcoin עבור העבודה שהם עושים, כמו כתיבה, תיכנות, ייעוץ, הדרכה ועוד. ישנם גם אנשים שמשתתפים בפעילויות שונות שמקדמות את ההפצה וההנגשה של Bitcoin, כמו חינוך, פרסום, תרומה, חילוק ועוד.

בכל מקרה, יש לזכור ש-Bitcoin הוא השקעה מסוכנת ומתנדנדת, ושאין להשקיע בו יותר ממה שאתם מוכנים לאבד. יש לעשות מחקר יסודי ולהיות מעודכן בכל החדשות והמגמות הקשורות ל-Bitcoin, ולהיות חכם ואחראי בהתנהלות שלכם עם המטבע הדיגיטלי.

קראו עוד

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה