לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דובאי קובעת שיא חדש: נמכר פנטהאוז במחיר של 115 מיליון דולר

תגיות
dubai-penthouse
דובאי קובעת שיא חדש: נמכר פנטהאוז במחיר של 115 מיליון דולר

שוק הנדל”ן היוקרתי בדובאי עלה שוב לכותרות כאשר פנטהאוז לא גמור בפרויקט  ג’ומירה מרסה אל ערב נמכר בסכום מדהים של 115 מיליון דולר. מכירה חסרת תקדים זו מחזקת את מעמדה של הנכס כדירה היקרה ביותר שנמכרה אי פעם בנסיכות.

 ג’ומירה מרסה אל ערב: פרויקט של יוקרה

פרויקט  ג’ומירה מרסה אל ערב, שמפתחת החברה הממשלתית ג’ומריה גרופ, כולל חזון מפואר של מלון יוקרה, דירות מגורים, מסעדות ברמה עולמית וספא מפואר בן שלוש קומות. עם העיצוב המדהים שלו בהשראת יאכטה, הפרויקט המפואר הזה מבטיח חווית מגורים יוצאת דופן.

הפנטהאוז הנמכר משתרע על פני 2,508 מ”ר, ומציע חלל מגורים רחב המתאים לאליטה. בנוסף, הנכס מתהדר בשטח חיצוני רחב ידיים של 1,207 מ”ר, עם בריכה פרטית ונוף עוצר נשימה של 360 מעלות לים. ממוקם באזור החוף הפרטי היוקרתי של דובאי.

יצירת מופת מאת האדריכל הנודע

האדריכל הנודע שון קילה, הידוע בעבודתו על מוזיאון העתיד האייקוני של דובאי, עיצב בצורה מופתית את פרויקט ג’ומיירה מרסה אל ערב. תשומת הלב המעודנת לפרטים והאסתטיקה בהשראת היאכטות יוצרת סביבת מגורים ייחודית ושובת לב באמת.

קתרינה ג’אנוקה, מנכ”לית ג’ומיירה גרופ, הביעה את מחויבותה של החברה לעמוד בביקוש הגובר למרחבי מגורים ייחודיים ושירות ללא דופי. עם פתיחת אתר הנופש עד סוף השנה, הוא יכלול 387 חדרים וסוויטות במלון, יחד עם ארבעה פנטהאוזים, 82 דירות יוקרה ומגוון מתקני אוכל, פנאי ובידור יוצאי דופן. שירותים אלה כוללים שני חופים פרטיים, ספא בן שלוש קומות ו-13 חדרי טיפולים מפוארים.

שוק הנדל”ן היוקרתי והעולה של דובאי

שוק הנדל”ן היוקרתי של דובאי חווה גל של עניין מאז פרוץ המגיפה. נכון לעכשיו, הבית היקר ביותר שזמין למכירה בנסיכות הוא אחוזה הכוללת ג’קוזי מצופה זהב ואקווריום אלמוגים מהמם, במחיר מבוקש של 204.2 מיליון דולר. יש לציין כי מחירי הנדל”ן היוקרתיים בדובאי זינקו ב-44% מדהימים בחודש מאי, ועקפו על ערים אחרות במדד של נייט פרנק.

בעוד דובאי ממשיכה לרתק קונים ומשקיעים יוקרתיים, שוק הנדל”ן היוקרתי שלה עומד כעדות למשיכה והבלעדיות של העיר. המכירה שוברת השיאים של הפנטהאוז בשווי 115 מיליון דולר מחזקת עוד יותר את מעמדה של דובאי כיעד יוקרה עולמי, ומציעה חוויות מגורים שאין שני לה למי שמחפש את התגלמות השפע.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה