לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נכסי רום כנרת עומד בפני קנס כבד בשערוריית קבוצת רכישת קרקע

תגיות
נכסי רום כנרת עומד בפני קנס כבד בשערוריית קבוצת רכישת קרקע
נכסי רום כנרת עומד בפני קנס כבד בשערוריית קבוצת רכישת קרקע

בהחלטה פורצת דרך המהווה תקדים רב עוצמה, הצליח משרד הבינוי והשיכון לאשר את עמדתו. פסק דין ראשון מסוגו הביא לקנס כספי משמעותי, בהיקף של כרבע מיליון שקל, שהוטל על חברת ‘נכסי רום כנרת’. יתרה מזאת, במטרה לבחון היטב את כל היבטי הפרויקט, אמורה להתחיל חקירה מקיפה של התקשרויות החברה בימים הקרובים. פיתוח ציון דרך זה שולח מסר חזק על הבטחת ציות ואחריות בתעשיית הנדל”ן.

משרד הבינוי והשיכון מטיל קנס בסך 250,000 ₪

בהתפתחות משמעותית, משרד הבינוי והשיכון אישר את עמדתו בהטלת קנס כספי של כרבע מיליון שקל על חברת ‘נכסי רום כנרת’. פסק דין זה מסמן את הראשון מסוגו ומאותת על פתיחת חקירה מקיפה לגבי כל החוזים הקשורים לפרויקט בימים הקרובים.

פסק הדין אושר בבית המשפט המחוזי בתל אביב יפו

בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו אישר אתמול את החלטת הממונה על דיני המכר במשרד הבינוי והשיכון. פסק הדין מכיר ברום כנרת נכסים והשקעות בע”מ כיזם העוסק במכירת דירות, שביצע עבירות על חוק המכר. החברה לא הצליחה להבטיח את ההגנה על כספי הרוכשים, מה שהוביל להטלת קנס כספי של כרבע מיליון שקל. לאור ממצאים אלו, חקירה מקיפה של כל החוזים הקשורים לפרויקט אמורה להתחיל בקרוב.

חקירה חושפת את תפקידו של רום כנרת 

במהלך הליך חקירה ומנהלי נרחב בו מעורב רום כנרת נכסים והשקעות בע”מ, התגלה כי החברה פעלה כמוכרת דירות בפרויקט בת ים בחסות ארגון קבוצת רכישה. יש לציין כי החברה שמרה על הבעלות על הקרקע תוך שליטה מלאה בכל פעולות הפרויקט, בנוסף לנסיבות רלוונטיות אחרות. כמו כן, נכסים רום כנרת התקשרה בהסכמים ישירים עם רוכשים, תוך ציון מפורשות כי הסכמים אלו מחליפים את ההוראות המפורטות בהסכם המשותף המתייחסות בדרך כלל לפרויקטים של קבוצת רכישה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה