לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבי נשר מתחיל לעבוד על סרט מלחמה חדש – וזה הכוכב שיופיע בו

תגיות
אבי נשר מתחיל לעבוד על סרט מלחמה חדש - וזה הכוכב שיופיע בו

"Avi nesher" by Iris Nesher is licensed under CC BY-SA 4.0 .

אבי נשר מתחיל לעבוד על סרט מלחמה חדש – וזה הכוכב שיופיע בו

הבמאי המוערך שינה את דעתו ויעבוד על פרויקט חדש, שיגולל את סיפורו של חייל ישראלי שנפצע במלחמה • נשר מסר בתגובה: “המלחמה מחייבת חשיבה חדשה על מציאות חדשה”

אבי נשר כבר הצהיר שסרטו “גן קופים” יהיה סרטו האחרון, אבל נראה שהמלחמה הזאת כנראה שינתה את דעתו.

ל”ישראל היום” נודע כי נשר עובד בימים על סרט מלחמה חדש. על פי מעורבים, מדובר ברעיון ושלב התחלתי ומי שמועמד להשתתף בו הוא השחקן ידין גלמן, שנפצע במלחמה וכיכב בסרטו של נשר “תמונת ניצחון”.

הסרט החדש של נשר יספר את סיפורו של חייל ישראלי שנפצע במלחמה ונאלץ להתמודד עם ההשלכות הפיזיות והנפשיות של הפציעה. הסרט יבחן את היחסים של החייל עם משפחתו, חבריו וחברתו, ואת הדרך שבה הוא מוצא את הכוח להמשיך לחיות ולאהוב.

נשר, שהוא אחד הבמאים המובילים בישראל, ידוע ביכולתו לייצר סרטים שמשלבים קומדיה ודרמה, ולהעביר מסרים חברתיים ואנושיים. הסרטים שלו זכו להצלחה רבה ולפרסים רבים, והוא נחשב לאחד הבמאים המשפיעים ביותר בתרבות הישראלית.

נשר מסר בתגובה ל”ישראל היום” כי הוא מרגיש שהוא חייב לעבוד על סרט מלחמה חדש, בהתאם למצב הביטחוני והפוליטי של המדינה. “המלחמה מחייבת חשיבה חדשה על מציאות חדשה”, אמר נשר, “ואני רוצה להציג את הסיפורים של האנשים שנפגעו ממנה, ולהראות את הצד האנושי של המלחמה”.

הסרט החדש של נשר עוד לא קיבל שם, אבל כבר מעורר עניין רב בקרב הקהל והתקשורת. נשר אמר שהוא מקווה שהסרט יהיה מוכן להקרנה בשנת 2024, ושהוא יקבל את התמיכה וההערכה שהוא מגיע לו. “אני עושה את הסרטים שאני רוצה לראות, ואני מקווה שהקהל יראה בהם את הערך שלהם”, אמר נשר. “אני חושב שהסרט החדש שלי יהיה סרט חשוב ומרגש, שיגע בלבות של רבים”.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה