לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקשן במהירות גבוהה: ליאם ניסן חוזר במותחן האקשן החדש “Retribution”

תגיות
אקשן במהירות גבוהה: ליאם ניסן חוזר במותחן האקשן החדש “Retribution”
אקשן במהירות גבוהה: ליאם ניסן חוזר במותחן האקשן החדש “Retribution”

ליאם ניסן עושה קאמבק מרגש ב”גמול” (“Retribution”) רימייק אמריקאי עתיר אדרנלין לסרט הספרדי עטור השבחים  “נסיעה ממולכדת”. הטריילר החדש מספק את כל מה שהמעריצים מצפים מהסרטים של ניסן: אב מסור שנלחם כדי להגן על משפחתו, קטעי אקשן אינטנסיביים ורמת מתח של כסיסת ציפורניים. 

עלילה

ב”גמול”, אנחנו מתוודעים למאט טרנר (בגילומו של ניסן), איש עסקים אמריקאי המתגורר בברלין, כשהוא מתמודד עם אתגרי הג’אגלינג בין עבודה ומשפחה. עם זאת, הבוקר הרגיל שלו מקבל תפנית מחרידה כאשר מתקשר אנונימי מגלה סוד מצמרר – יש פצצה נטועה מתחת למושב המכונית שלו. כדי להבטיח את 

שלומם של יקיריו, מאט נדחף למירוץ נגד הזמן, נאלץ למלא שורה של משימות חידתיות שדורש המתקשר.

הטריילר של “גמול” דוחף את הצופים היישר ללב הסיפור כאשר מאט מסיע את ילדיו ומקבל קריאה מצמררת החושפת את נוכחותה של פצצה. בתחילה מבטל זאת כמתיחה, חוסר האמונה של מאט מתנפץ כאשר מכונית אחרת מתפוצצת לנגד עיניו, ומאשרת את הסכנה הממשמשת ובאה. בעוד מאט מתמודד עם הסיבות שמאחורי הכוונה למשימות מורכבות אלו, הוא עומד בפני בחירות מוסריות קשות. משימה אחת דורשת ממנו לירות בחבר הכי טוב שלו, משימה שהוא מסרב, רק כדי לראות את ההשלכות ההרסניות כשהמכונית של חברו מתפוצצת. כשהמשטרה לוהטת על עקבותיו, מאט מבין שהוא לא יכול לסמוך על אף אחד מלבד עצמו שיציל את משפחתו. 

צוות וקסאט 

הסרט בבימויו של נמרוד אנטל, הידוע בסרטים כמו “פנויה” ו”טורפים”, הסרט כולל צוות שחקנים מוכשר הכולל את ליאם ניסן,  מת’יו מודין (“דברים מוזרים”), אריאן מואייד (“יורשים”), אמבת’ דיווידץ (“איש המאתיים”), ג’ק צ’מפיון (“אווטאר: דרכם של המים”), נומה דומזווני (“הצופה”) ולילי אספל, שגילמה את דיאנה הצעירה בסרטי “וונדרוומן” עם גל גדות.

מתי בקולנוע?

הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-25 באוגוסט

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה