לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדם סנדלר מככב בקומדיית נוער של נטפליקס: אתה כל כך לא מוזמן לבת המצווה שלי

תגיות
אדם סנדלר בסרט אתה לא מוזמן לבת מצווה שלי
"Adam Sandler Net Worth" by celebrityabc is licensed under CC BY-SA 2.0.

אדם סנדלר, מלווה באשתו ובבנותיו האמיתיות, מביא לנטפליקס קומדיה משפחתית מחממת לב עם הסרט אתה כל כך לא הוזמנת לבת מצווה שלי (You’re So Not Invited to My Bat Mitzvah). 

עלילה 

הסרט הקליל הזה עוקב אחר סיפורה של סטייסי פרידמן (בגילומה של סאני סנדלר), שמתכוננת לאבן דרך משמעותית בחייה – בת המצווה שלה. חברתה הטובה לכל החיים, לידיה כץ (בגילומה של סמנתה לוריין), מצטרפת להכנות וחולקת את זיכרונות ילדותם היקרים.

עם זאת, נאמנותם עומדת למבחן כאשר מגיח משולש אהבה הכולל את הילד שסטייסי מאוהבת בו, שמתחיל לצאת עם חברתה הטובה ביותר. מעמדה החברתי העתידי של סטייסי משתלב בהצלחת בת המצווה שלה, שהיא רואה בה מכריעה למעמדה החברתי. נואשת להטביע את חותמה, סטייסי מתחננת בפני אביה (אדם סנדלר) ואמה (אידינה מנזל) להזמין את הזמרת הפופולרית דואה ליפא להופיע באירוע.

הטריילר מציג את חשיבות האירוע הזה בחייה של סטייסי, מכיוון שהיא מאמינה שהוא יקבע את מקומה בהיררכיה החברתית. סטייסי מוצאת את עצמה לכודה בין להיות מנודה להתקבל, והיא מקווה שהחגיגה הזו תעזור לה סוף סוף לכבוש את בחור החלומות שלה, אנדי גולדפרב. עם זאת, כאשר סטייסי מגלה את אנדי ולידיה מתנשקים, היא מרגישה נבגדת ומסיימת את החברות ביניהם.

כשהיא נאבקת להתמודד עם המצב, סטייסי פונה להפיץ שמועות פוגעות על חברתה לשעבר. כשהסכסוך מתגבר, סטייסי מבינה את הערך של הידידות שלהם, אבל זה עלול להיות מאוחר מדי מכיוון שבת המצווה שלה תלויה על הכף.

מבוסס על ספר באותו השם

עיבוד של ספרה באותו שם של פיונה רוזנבלום, התסריט נכתב על ידי אליסון פק. הסרט בוים על ידי סמי כהן וכולל צוות מוכשר הכולל שרה שרמן, לואיס גוזמן, עידו מוסרי, דילן דאש וכן ג’קי סנדלר (אשתו של אדם סנדלר) ובתם סיידי.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה