לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גל גדות במזרח התיכון:  “Heart of Stone” לוקח את ההובלה

תגיות

סרט האקשן של נטפליקס “Heart of Stone”, בהשתתפות גל גדות בתפקיד הראשי ובהפקתה, תפס את אור הזרקורים במדינות שונות במזרח התיכון. הסרט טיפס במהירות לדרגות והפך לאחד מעשרת התכנים הנצפים ביותר בנטפליקס ב-93 מדינות ברחבי העולם. ההישג המדהים הזה התרחש תוך חמישה ימים בלבד מיציאת הסרט לאקרנים. בכיכובו של ג’יימי דורנן (“50 גוונים של אפור”, “חטא מקורי”) ועליה בהט, “לב האבן” שובה את הקהל ברחבי העולם.

ניצחון המזרח התיכון: ההשפעה של גל גדות באזור

ההשפעה של גל גדות מגיעה למזרח התיכון, שם סרטה תפס את המקום הראשון במדינות כמו מצרים, מרוקו, בחריין, ירדן, כווית, לבנון, עומאן, קטאר ואיחוד האמירויות הערביות. בסך הכל, הסרט צבר 69,600,000 שעות צפייה מרשימות, כפי שדווח בנטפליקס.

קבלת פנים מעורבת בתוך הצלחה

למרות הצלחתו,  “Heart of Stone” קיבל משוב מעורב הן מהמבקרים והן מהקהל. נכון לעכשיו, הסרט מחזיק בציון קהל של 5.7 (מתוך 10) ב-IMDB, על סמך כ-20 אלף הצבעות. כמו כן, במאגר הביקורות “Rotten Tomatoes”, דירוג הקהל נע סביב 58 (מתוך 100). באופן ביקורתי, הציון של הסרט נמוך במקצת ועומד על 30.

עלילה

ב “Heart of Stone”, גל גדות מגלמת את תפקידה של רייצ’ל סטון, סוכנת מודיעין בלתי נכנעת הפועלת בתוך ארגון חשאי המוקדש לשמירה על השלום העולמי. היא הופכת למחסום הבלעדי שמונע מהאקר לברוח עם הנכס היקר והמסוכן ביותר של הארגון המכונה “הלב”. הטריילר בעל האוקטן הגבוה מציג את דמותה של גדות בסדרה של צרות קורעות לב, כולל קפיצת צניחה נועזת, התמודדות מול שישה יריבים ומפל של פיצוצים מעוררי כבוד. את הטריילר המלא ניתן לראות למעלה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה