לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסני+ נוקטת פעולה נגד שיתוף סיסמאות

תגיות
דיסני+ נוקטת פעולה נגד שיתוף סיסמאות

בעקבות נטפליקס, דיסני+ מתמודדת גם היא עם האתגר של שיתוף סיסמאות. לאחרונה שלחה החברה הודעה למנויים שלה בקנדה, לפיה החל מנובמבר לא תתאפשר יותר שיתוף מנויים מחוץ לבית המנוי. מהלך זה נועד להילחם בשיתוף סיסמאות לא מורשה ולהבטיח שהמשתמשים יקפידו על תנאי השימוש.

מדיניות חדשה והשלכות

האימייל שנשלח למנויי דיסני+ בקנדה כלל אזהרה שהחל מה-1 בנובמבר, רק מנויים שיש להם הרשאה מפורשת לשתף את המנוי שלהם יוכלו לעשות זאת. מי שיימצא חולק את המנוי שלהם ללא רשות עלולים לעמוד בפני השלכות, כגון אובדן גישה למנוי או סיומו כליל.

עדכון תנאי השימוש

דיסני מעדכנת באופן פעיל את תנאי השימוש שלה כדי לשקף את המדיניות החדשה. הצפי הוא שההסכם המעודכן יוכנס בהמשך השנה בארצות הברית ופוטנציאליים ברחבי העולם עד 2024. החברה שומרת לעצמה את הזכות לפקח על השימוש במנויים כדי להבטיח עמידה בתנאי השימוש.

מגבלות מכשיר

לפי המדיניות החדשה, משתמשים יוכלו לגשת לפלטפורמת Disney+ רק במכשירים המקושרים לבית המרכזי שלהם. המשמעות היא שרק מכשירים השייכים לתושבי אותו משק בית יורשו לגשת למנוי, לרבות טלוויזיות ומכשירים ניידים.

*דיסני רמזה שהיא עשויה לשקול לאפשר שיתוף מנויים במקרים מסוימים, במקרים של אפשרות למנוי יקריותר. עם זאת, טרם נמסרו פרטים ספציפיים לגבי תנאים אלה.

המוטיבציה מאחורי השינוי

הפגיעה של דיסני בשיתוף סיסמאות עולה בקנה אחד עם המאמצים שלה לקדם את אפשרות המנוי מבוססת הפרסומות שלה. החברה מעלה מחירים למנויי פרימיום ושואפת להקים את מודל הפרסום לקהל רחב יותר.

ההחלטה של ​​נטפליקס להגביל את שיתוף הסיסמאות התבררה כמוצלחת, והביאה לעלייה משמעותית במספר המנויים החל מסוף מאי. אמנם היו כמה ניתוקים בגלל ההגבלה, אבל נטפליקס הצליחה להוסיף 5.9 מיליון מנויים ברחבי העולם במהלך הרבעון השני של 2023. 

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה