לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דני מסטרסון (סטיבן הייד ׳שנות ה-70׳) מואשם באונס וצפוי לקבל 30 שנות המאסר

תגיות
דני מסטרסון (סטיבן הייד משנות ה-70) מואשם באונס וצפוי לקבל 30 שנות המאסר
דני מסטרסון (סטיבן הייד משנות ה-70) מואשם באונס וצפוי לקבל 30 שנות המאסר

השחקן הורשע והואשם בשני מקרי אונס בכפייה, והמשפט המתנהל בשנים האחרונות הגיע לסיומו. לפי הדיווחים, גזר הדין צפוי להתפרסם ב-4 באוגוסט, ומסטרסון עשוי לקבל עונש בן עשרות שנים בכלא.

בתום משפט ארוך ומורכב, נמסר אתמול בלילה (ד’) כי השחקן דני מסטרסון הורשע בשני סעיפי אונס בכפייה. דיווחים באתר “וראייטי” מציינים כי  המקרה עשוי להיחשב כסנדל העשור, וניתן לצפות למאסר  של עד 30 שנות מאסר. מפורסמות היו החלטות חבר המושבעים על סעיף האישום השלישי, כאשר נראה כי הוא נקלע למבוך משפטי.

כתב התביעה

בהתבסס על האישומים שהוגשו נגדו, נטען כי השחקן פעל במעשים מיניים שלא בהסכמה עם שלוש נשים, אחת מהן הייתה חברתו לשעבר, במעונו בהוליווד בין השנים 2001 ל-2003. במהלך אותה תקופה, כנסיית סיינטולוגיה, אליה השתייכו שתיים מהנשים, הפעילה לכאורה לחץ עליהן לשמור את התקריות בסוד לתקופה ממושכת. הנאשם, מאסטרסון, בן 47 וידוע בתפקידו כהייד ב”הצגה של שנות ה-70″, שמר על חפותו לאורך כל המשפט, כשעורך דינו טען כי כל המפגשים היו בהסכמה.

לאחר פרסום פסק הדין, הורה נשיא בית המשפט על מעצרו המיידי של השחקן, תוך דחיית כל בקשות לשחרור או ניטור אלקטרוני עד למתן גזר הדין ב-4 באוגוסט. הרשעה זו מגיעה לאחר החלטה קודמת בנובמבר, שבה רוב של חבר המושבעים הצביע לזכות את מאסטרסון מכל שלושת האישומים.

במהלך המשפט הראשון שנערך באוקטובר 2022, אחת המתלוננות מסרה את עדותה הראשונה ופרצה בבכי כשחזרה על גרסתה לאירועים שהתרחשו ב-2003. “התעוררתי במיטתו של מסטרסון כשהוא מעלי וחודר אליי” העיד המתלונן, שביקשה להישאר בעילום שם. “לא יכולתי לנשום. הוא לחץ ממש חזק, חשבתי שאני הולכת למות”.

מהלך המשפט

במהלך המשפט, הקורבנות לכאורה העידו כי הם חוו סחרחורת וחוסר התמצאות לאחר שצרכו משקה שסיפק מאסטרסון, למרות שהם לא טענו רשמית שהשחקן התעסק במשקאות שלהם. בדצמבר 2022, המשפט הוכרז כמשפט שגוי, ומשפט חדש נקבע מאחר שהמושבעים לא הצליחו להגיע לפסק דין פה אחד והראו נטייה לזכות את מאסטרסון מכל שלושת האישומים.

במשפט החוזר שלאחר מכן, שהחל במרץ 2023, אימצה התביעה גישה שונה, וטענה כי “הנאשם סימם את הקורבנות מתוך כוונה להפעיל עליהם שליטה”. עוד טען התובע הראשי, “מטרתו הייתה לשלול מהם את היכולת לתת הסכמה ולהפעיל שליטה פיזית”. כאמור, כעת הורשע השחקן במשפט החוזר.

מ-1998 עד 2006, מאסטרסון הופיע בסדרה עטורת השבחים “המופע של שנות ה-70”, וחלק את המסך עם שחקנים בולטים כמו מילה קוניס ואשטון קוצ’ר. הוא גם כיכב יחד עם קוצ’ר בסדרת נטפליקס “החווה” עד לפיטוריו ב-2017 עקב האשמות על תקיפה מינית של ארבע נשים. להגנתו, קבע מאסטרסון, “רשויות אכיפת החוק חקרו את ההאשמות הללו לפני למעלה מ-15 שנה והגיעו למסקנה שאין מספיק ראיות”. עם זאת, בשנת 2020, הוא נעצר לראשונה באשמת אונס של שלוש נשים, מה שהוביל לשלושה סעיפי אישום נגדו.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה