לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבמאי סטיבן ספילברג יאסוף עדויות לסרט על ניצולי הטרור ב-7 באוקטובר: “אני חייב לעשות את זה”

תגיות
סטיבן ספילברג בהצהרה על מאורעות ה7 באוקטובר

"Steven Spielberg" by Gage Skidmore is licensed under CC BY-SA 2.0 .

הבמאי היהודי סטיבן ספילברג הודיע כי הוא יקים פרויקט לאיסוף ולשימור העדויות של הניצולים מהתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, שהרגה 12 ישראלים ופצעה עוד 50. הפרויקט יבוצע בשיתוף עם קרן שואה, שהוקמה על ידי ספילברג לאחר סרטו “שינדלר רשימה”. ספילברג אמר כי הוא מרגיש אחריות להעביר את העדויות לדורות הבאים, ולהילחם באנטישמיות ובשנאה.

הביקורת על השתיקה של ספילברג על ה-7.10

ספילברג לא הגיב לאירועים ב-7 באוקטובר בזמן אמת, והעדיף להשאר בשתיקה. הוא ספג ביקורת חריפה מחלק מהקהילה היהודית, שטענה כי הוא אמור להשתמש במעמדו ובהשפעתו להגיב לטרור ולהגן על ישראל. ספילברג הסביר כי הוא היה בהלם ובמצוקה מהאירועים, ולא יכול למצוא את המילים הנכונות לבטא את רגשותיו. הוא אמר כי הוא רצה לעשות משהו יותר משמעותי ומועיל מאשר להוציא הודעה לעיתונות.

הפרויקט והמטרה

ספילברג הודיע כי הוא יקים פרויקט לאיסוף ולשימור העדויות של הניצולים מהתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, בדומה לפרויקט שהוא עשה לאחר השואה. הוא אמר כי הוא ישתמש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו ריאליטי מדומה ואינטראקטיבי, כדי להקליט את העדויות באופן חי ומרהיב. הוא אמר כי המטרה של הפרויקט היא להנציח את הקורבנות ולהודות להם על אומץ הלב, להעביר את האמת לדורות הבאים, ולהיות כלי נגד אנטישמיות או שנאה מכל סוג. הוא אמר כי הוא מרגיש כי זה הדרך שלו להביע את הסולידריות והתמיכה שלו בישראל ובעם היהודי.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה