לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניצחון קולינרי: “הדוב” חוזר לעונה 2

תגיות
הדוב עונה 2
ניצחון קולינרי: "הדוב" חוזר לעונה 2

השבוע מציינים את חזרתה של הסנסציה הקולינרית של דיסני, “הדוב”, עם פתיחת העונה השנייה שלה. היוצרים מאמצים כיוון עלילתי רענן, מבנה מחודש ותוספת של מאורות הוליוודים בתפקידי אורח, ומאשרים מחדש את מעמדה כסימן היכר של תור הזהב של הטלוויזיה.

עונה חדשה

העונה השנייה המצופה של “הדוב” (בכורה ב-2 באוגוסט) מביאה לשינויים משמעותיים, ומציגה ניגוד מוחלט לעונת הפתיחה שלה. בעוד פרצופים מוכרים מפארים את המסך, הדמויות שלהם עוברות טרנספורמציות יוצאות דופן, ומדי פעם לוקחות את המושב האחורי לכוכבים בולטים יותר. אפילו ההיצע הקולינרי בתוכנית התפתח.

בעבר השף הנודע כרמי ברזאטו (בגילומו של ג’רמי אלן ווייט) חזר מניו יורק כדי להחיות את המסעדה של משפחתו בשיקגו, מה שהביא למועמדות לכוכב מישלן ולעונת בכורה מרשימה. עם ציון ממוצע יוצא דופן של 100 ב-Rotten Tomatoes, הסדרה זכתה במהירות לעוקבים חזקים והבטיחה חידוש לעונה שנייה.

העונה השנייה, שעלתה בארצות הברית לפני חודש, כבשה מספר לא מבוטל של צופים, כשהיא מדורגת במקום השלישי במדד הצפייה של נילסן. עם למעלה ממיליארד דקות של צפייה שנצברו, מדד חדש למדידה, אין להכחיש את השפעת העונה.

הדוב לשבח 

“הדוב” זכתה לשבחים על יכולתה יוצאת הדופן לבקר מחדש בז’אנר מוכר, לעדן את האלמנטים שלו, ולבסוף לשכלל אותו, שמזכיר סדרות עילית מתקופת הזהב של הטלוויזיה. היסוד של התוכנית טמון בארכיטיפ של הגיבור המנצח החוזר מהמטרופולין ההומה אל שורשיהם הצנועים ממעמד הפועלים, מאמצים ערכים ישנים ומצית אהבה חדשה. עם זאת, “הדוב” נמנע במיומנות מהקלישאות שפוקדות לעתים קרובות נרטיבים כאלה. בעודה נשארת בגבולות הז’אנר, הסדרה מפתיעה בעקביות את הקהל שלה בחן ועדינות.

בהדרכתם של כריסטופר סטורר (“רמי”) ויוצרי התוכנית, “הדוב” מזהה את התיאבון של הקהל לסיפור נועז ויוצא ללא חת לטריטוריות לא ידועות. הגישה הנועזת הזו מוסיפה שכבה נוספת של תככים לסדרה, שובה את הצופים בחוצפה ובנכונות לפרוץ גבולות.

פרק לא שגרתי ( Fishes “דגימים”)

בעיצומה של הסדרה עולה פרק בולט ב”הדוב”. פרק 6, שכותרתו (שנקרא Fishes “דגימים”), חורג מהמוסכמות בכמה דרכים בולטות. ראשית, הוא מתהדר באורך כפול מזה של פרקים אחרים, והוא מתרחש חמש שנים לפני האירועים הנוכחיים של הסדרה. הפרק מתעמק במפגש חג המולד של משפחת ברזאטו, ומציע נקודת מבט ייחודית על עונת החגים.

ההופעה הבלתי נשכחת של אוליביה קולמן 

השחקנית הנודעת אוליביה קולמן, שזכתה לשבחים על גילום המלכה ב”הכתר”, מרביצה נוכחות נוצצת של חמש דקות בפרק אחר של “הדוב”. בהופעה הקצרה הזו היא לוקחת על עצמה תפקיד של שף קפדן שמקלף פטריות ומוסיף רובד מסקרן לפרק.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה