לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המגה אירוע של נטפליקס: נקודת מפנה לסדרה האהובה עליכם

תגיות

במהלך אירוע גדול, פלטפורמת הסטרימינג המובילה הציגה טריילרים, טיזרים יחד עם סרט פעולה חדש ומרגש בכיכובה של גל גדות. להלן סיכום מקיף של כל מידע שברשותינו בנושא!

נטפליקס חושפת ליין אפ מרגש לעתיד: להלן 3 הדגשים המובילים

נטפליקס אירחה לאחרונה אירוע מפואר בברזיל, שגשר על הפער בין שבת לראשון, שם שימח את המעריצים עם חשיפות בלעדיות, הכרזות והצצות מפתות לפרויקטים המצופים שלה לשנים הקרובות. מ”משחק הדיונון” המרתק ו”ווסדיי” המסתורי ועד לסדרות האהובות “דברים מוזרים”, “בית הנייר” ו”ברידג’רטון”, הקהל היה מרותק. ראוי לציין כי יוצרי “משחקי הכס” הציגו את המיזם החדש והמבטיח שלהם, וסרטה החדש עתיר האקשן של גל גדות הוסיף להתרגשות. כעת, בואו נצלול לתוך 11 העדכונים המשמעותיים ביותר, לפי נקודת המבט שלנו.

לינדה המילטון מצטרפת “דברים זרים”

השחקנית הנודעת לינדה המילטון, המפורסמת בתפקידה ב”שליחות קטלנית”, אמורה להיות חלק מהעונה החמישית המצופה של “דברים מוזרים”. בעוד הדמות שלה נותרה סודית, נטפליקס פיתחה את המעריצים עם תמונה מסקרנת “הפוך” של הכוכבת המנוסה, מרמזת על הטבע החידתי של העולם בו היא תגור. עם זאת, בשל שביתת הסופרים ההוליוודית המתמשכת, הצילומים לעונה החדשה עדיין לא החלו, כך שהמעריצים צריכים למתן את ציפיותיהם לקראת יציאתה בשנה הקרובה.

“פובאר” חוזר לעוד עונה מצחיקה עם ארנולד שוורצנגר

https://www.youtube.com/watch?v=f6A56zcGeWE

בעקבות האזכור שלנו ל”שליחות קטלנית”, אנו נרגשים להכריז שסדרת האקשן הקומית הסוערת, “פובאר”, בהשתתפות ארנולד שוורצנגר האגדי, חודשה רשמית לעונה שנייה שציפתה לה מאוד. מעריצים יכולים לצפות לעוד צחוק, אקשן ורגעים בלתי נשכחים בפרק הקרוב של התוכנית האהובה הזו.

“משחקי הדיונון” עונה 2

סקרנים אילו כוכבים מהעונה הראשונה של “משחק הדיונון” יעטרו את המסך בעונה השנייה המצופה? ובכן, יש לך מזל כי יש לנו את כל התשובות! בראש ובראשונה, גיבור הסדרה, סונג ג’י-הון בגילומו של לי יונג-ג’ה, יעשה קאמבק מפואר. יצטרף אליו איש החזית המאיים, שיוצג על ידי לי ביונג-הון, המגייס בגילומו של גונג יו, ותחזיקו במושבים שלכם בשביל זה: הבלש וואנג ג’ון-הו בגילום של ווי הא-ג’ון, ששרד בנס את הנפילה גמר העונה הקודמת, יחזור גם הוא. המעריצים יתרגשו לדעת שהצילומים לעונה החדשה צפויים להתחיל בקיץ הקרוב, ומבטיחים פרקים מרתקים ומותחים עוד יותר.

ההרפתקה המרגשת של גל גדות נחשפה: טריילר “לב אבן”.

תתכוננו למנה יומית מהכישרון המהפנט של גל גדות כשאנחנו מציגים את הטריילר הראשון באורך מלא (בעקבות הסרטון המוקדם יותר של “מבט ראשון”) של “לב האבן”, סרטה עתיר האקשן המצופה. בחוויה הקולנועית המרגשת הזו, כוכבת העל הישראלי מגלמת את רייצ’ל סטון, סוכנת CIA במשימה להציל את העולם. דמיינו שילוב שובה לב של “משימה בלתי אפשרית”, “ג’יימס בונד” ו”וונדר וומן”, ותמצאו את עצמכם שקועים בסרט המדהים הזה. אין צורך לדמיין יותר כי הטריילר כאן, מספק הצצה למסע שואב האדרנלין. סמנו ביומנים שלכם את ה-11 באוגוסט!

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה