לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה לא צחוק.. הסרט החדש של הג’וקר בדרך!

תגיות
סרט החדש של ג'וקר
הסרט החדש של הג'וקר בדרך! (credit by dhakatribune.com)

כל העולם וכנראה גם אשתו, מצפים לסרט החדש של הג’וקר, ואין ספק שזה הסרט המדובר ביותר של השנה. שעתיד לצאת ב-4 באוקטובר 2024.

הג’וקר הוא לא רק דמות מפחידה ומסעירה, אלא גם אחת הדמויות המרתקות והמורכבות ביותר בהיסטוריית הקומיקס. כולנו מכירים את החיוך המלחיץ, האיפור המפחיד והצחוק הבהחלט מטריד שלו! לקראת הסרט החדש השאלות רבות ממשיכות לצוף – מה יקרה עם הג’וקר הפעם? האם הוא יצליח להפעיל את תוכניותיו המטורפות? והכי חשוב, האם הוא ימשיך להיות חתיכת כוכב קולנוע והצלחה מסחררת כמו הסרט הראשון?

על פי דיווחים רבים, הסרט החדש יוצג במשך שעתיים ויחזור על המסר החשוב והמסתורי של הסרט המקורי משנת 2019 – כמובן על הפערים החברתיים והכלכליים בחברה וכיצד הם משפיעים על אנשים חריגים שכמותו, אותם אנשים שמתמודדים עם בעיות נפשיות ומנסים להתמודד גם עם חייהם המורכבים, כמו כולנו…

ליידי גאגא מצטרפת לסרט הג’וקר: כל מה שצריך לדעת

הצטרפות מפתיעה לסרט החדש היא לא אחרת מאשר ליידי גאגא! כוכבת הפופ המפורסמת והמיוחדת בנוף ההוליוודי… גאגא תשחק את הארלי קווין בסרט החדש של הג’וקר.

היא תגלם את בת זוגו המיתולוגית של הג’וקר מהקומיקס ומסרטי הקומיקס האחרונים של די-סי והאחים וורנר. הכוכבת שיחקה בכמה סרטים בעבר, אך הפעם נראה שהבמאי טוד פיליפס החליט ללכת בכיוון חדש ומפתיע.

גאגא הוצגה לראשונה בסרט כשהופיעה כזמרת במחוזות הגלאם ב-2018, ומאז היא הופיעה בסרטי “כוכב נולד” ו”סטאר וורס: סטורי פרומדה”. הצטרפותה לסרט החדש של הג’וקר גרמה להתרגשות רבה בתעשיית הקולנוע ובקהל המעריצים, וצפויה להיות לה הופעה יוצאת דופן בסרט, אני בהחלט מצפה לכך!

מהג’וקר להפגנות: הקשר המפתיע של הסרט הכי מדהים של 2019 למאבק המשפטי

הסרט הג’וקר יכול בקלות להיקשר להפגנות נגד הרפורמה המשפטית בישראל, בעיקר בגלל הנושאים שהסרט מטפל בהם. הסרט מתאר את חייו של אדם נפגע ומבודד שנעלם בתוך המערכת המשפטית והציבורית הבורגנית של גותהם סיטי.

הסרט גורם לצופים לשאול את השאלה הכי גדולה שלו: “מי באמת הג’וקר?” ובאופן כללי, הוא מעורר הרבה שאלות חשובות בנושאי רצון לשינוי משמעותי בחיים.

בגלל הפרשנות השונה של הסרט, יש להפגין זהירות כאשר מנסים לקשר אותו למחאות מסוימות או לכל תנועה פוליטית מסוימת. עם זאת, זה בהחלט אפשרי להבין את הסרט כתגובה לחלק מהטענות של הרפורמה המשפטית, בפרט במה שקשור למצב הכלכלי והחברתי של ישראל, שהציבור מתגונן נגדו לכאן או לכאן…

ולמרות שסרט הג’וקר אינו קשור ישירות להפגנות נגד הרפורמה המשפטית בישראל, הוא מציג את העובדה שהחברה הישראלית עשויה להיות גם היא חלק מסיפור כזה של התנגדות למערכות החברתיות והפוליטיות ואי יכולתן לפעול באופן יעיל למנוע את החרדה והאלימות שעלולה להתפתח על ידי האוכלוסיות המוחלשות יותר.

“ג’וקר: טירוף לשניים” זהו השם של הסרט החדש – אין לי ספק שהסרט יהיה הצלחה מסחררת כמו קודמו עם מסרים בועטים ורלוונטיים – מחכה לצפות ומקווה שגם אתם!

לעוד מידע ומאמרים על סרטים וסדרות ביקרו בעמוד הבא
מוזמנים גם להתעדכן בחדשות החמות שלנו בעמוד הבא

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה