לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש לנו תאריך יציאה של ונום 3: אבל לאקרנים האמריקאיים

תגיות
venom movie
תאריך יציאה של ונום 3: מה שאנחנו יודעים עד כה

תאריך השחרור של Venom 3 עדיין לא נקבע באופן רשמי. על פי המידע הקיים כרגע, ייתכן שהשחרור יתבצע באמצע השנה 2024. יש לציין כי זהו מידע שאודות תאריכי שחרור יכול להשתנות, ולכן מומלץ לעקוב אחרי המקורות הרשמיים לקבלת מידע מעודכן על תאריך השחרור של הסרט.

***העדכון החדש של מגזין הפיננסי: תאריך היציאה של ונום 3 הוכרז לתאריך ה-12 ביולי ויצא לאקרנים באמריקה וארה״ב, ומשם יצא לאקרנים בכל העולם***

שתיקה בהפקה

ההפקה הצפויה של Venom 3, הפרק השלישי בזיכיון שבמרכזו הסימביוט האיקוני, צפויה להתחיל ביוני 2023. עם זאת, השביתה המתמשכת של איגוד הסופרים של אמריקה מהווה מכשול פוטנציאלי שעלול להפריע לתהליך הצילומים. נכון לעכשיו, Sony Pictures לא פרסמה שום הצהרות רשמיות בנוגע ל-Venom 3, והשחקן-מפיק טום הארדי שתק בעניין. גם ללא ההשפעה של שביתה על התעשייה, המסע מהצילומים ליציאה לאקרנים נמשך בדרך כלל לפחות תשעה חודשים. בהתחשב בנסיבות אלה, הערכה סבירה לשחרור של Venom 3 תהיה באמצע 2024, תוך ניצול עונת הקיץ, הידועה במהדורות שוברי הקופות שלה.

תאריך שחרור

תאריך השחרור של ונום 3 עדיין לא הוכרז רשמית, והמעריצים מצפים בקוצר רוח לאישור מחברת ההפקה או מכלי תקשורת מקושרים. לאור ההצלחה של שני הסרטים הראשונים, אין ספק שהפרק השלישי ימשוך קהל מעריצים דומה, ויבטיח את יציאתו בסופו של דבר. עם האתגרים הגלובליים האחרונים שתורמים ללוחות הזמנים של ההפקה, חשוב להישאר סבלניים בזמן שהכוחות מגהצים את כל הפרטים, ומבטיחים הפצה הולמת לסרט המבוקש הזה.

שחקנים ותפקידים

בעוד רשימת שחקנים רשמית טרם פורסמה, צפוי כי טום הארדי יחזור לתפקידו הראשי כאדי ברוק/ונום. מישל וויליאמס צפויה גם לחזור לגלם את אן ויינג, ארוסתו לשעבר של ברוק. כרגע לא ברור אם חברי קאסט אחרים מסרטים קודמים כמו נעמי האריס, שגילמה את שרייק ב”ונום: ויהי קטל”, יחזרו. בנוסף, ייתכן ששחקנים חדשים יצטרפו לשורות, ויכניסו פנים ודמויות חדשות ליקום הצבעוני ממילא של ונום.

תחזיות הצלחה

חיזוי ההצלחה של ונום 3 הוא ספקולטיבי למדי בשלב זה, אבל בהתחשב בבסיס המעריצים העצום ובהצלחות הכספיות הניכרות של הסרטים הקודמים, סביר לצפות שונום 3 יהדהד את הניצחונות הללו. הרכבת צוות שחקנים וצוות חזקים, שמירה על עלילה שובת לב ומעורבות הקהל בהתפתחויות העלילתיות הקרובות יהיו גורמים מכריעים בהבטחת הצלחת הסרט. סביר להניח שהמעריצים יפקחו עין מקרוב על כל טיזר, טריילר או הכרזה כדי לדלות תובנות לגבי העלילה וההתרגשות הכללית לקראת סרט ההמשך הקרוב.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה