לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברות הופכות לאויבות: טריילר לסדרת המתח החדשה של דיסני

תגיות
חברות הופכות לאויבות: טריילר לסדרת מתח חדשה של דיסני
חברות הופכות לאויבות: טריילר לסדרת מתח חדשה של דיסני

דיסני פרסמה טריילר מסקרן לסדרת המתח הקרובה שלה “The Other Black Girl”. בעוד שהוצג בתחילה כדרמה משרדית, הסיפור מקבל תפנית אפלה.

תקציר העלילה

“The Other Black Girl” עוקבת אחר נלה (בגילומה של סינקלייר דניאל, הידועה בתפקידה ב”הרוע שבפנים: הדלת האדומה”), מזכירה שעובדת בהוצאת ספרים והאישה השחורה היחידה במשרד. עולמה של נלה משתנה לעד כשאשר החברה שוכרת בחורה שחורה נוספת, הייזל (בגילומה של אשלי מורי מ”ריברדייל”).

הטריילר מציג בתחילה את חיי היומיום הסוחפים של נלה, עמוסים בבקשות מוגזמות של עמיתים לעבודה שנשענים עליה. עם זאת, כאשר הייזל מצטרפת כמזכירה חדשה, נלה מוצאת הקלה ואחווה.

https://www.youtube.com/watch?v=7gmYkNE0wYw

כשהקשר ביניהן מתחזק, הסיכויים של נלה לקידום נראים מבטיחים. עם זאת, התרחשויות מוזרות משבשות את הקשר ביניהן. נלה מתחילה לחזות בהתגלויות רפאים על מסך המחשב שלה ונתקלת בפתקים סודיים שקוראים לה לעזוב את המשרד במהירות.

משוכנעת שהייזל אחריה, נלה מעמיקה לתוך המסתורין, היא לאט לאט מאבדת את דעתה. האם היא תחשוף את האמת לפני שתאבד לחלוטין את שפיותה?

פרטי הפקה

הסדרה מגיעה מבית היוצר של ג’ורדן רדאואט וגאס היקי (“וויל וגרייס”), והמפיקה ראשידה ג’ונס, המוכרת לנו מתפקידים ב“המשרד” ו“מחלקת גנים ונוף”. הסופרת זאקייה דליה האריס שכתבה את הספר עליו מבוססת הסדרה, תשמש כמפיקה.

אל צוות השחקנים מצטרפים אריק מקורמק (“וויל וגרייס”), האנטר פאריש (“העשב של השכן”), בלאמי יאנג (“סקנדל”) ובריאן באומגרטנר (“המשרד”).

מידע על שחרור

הסדרה בת עשרת הפרקים אמורה לצאת לאקרנים בפלטפורמת הסטרימינג Hulu בארה”ב ב-13 בספטמבר. למרות שתאריך היציאה בישראל טרם הוכרז, הצופים הישראלים יכולים לצפות לתוכנית בלעדית בדיסני+, המשמשת כבית עבור התוכן המקורי של Hulu באזור.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה