לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“הופ”: יוצרו של סדרת הילדים “ארתור” מכה שנית עם סדרה חדשה ומרגשת…

תגיות
ארתור סדרה
מתוך ״ארתור״

לאחר שידור הפרק האחרון של אחת מסדרות הילדים המצליחות בכל הזמנים – יוצר הסדרה מארק בראון, הכריז על פיתוחה של סדרה חדשה שתעסוק בילדים בעלי מוגבלויות. “הדמויות ישקפו מציאות של ילדים רבים שלא זוכים לייצוג בתקשורת – אבל המוגבלות שלהן היא אף פעם לא מה שמגדיר אותן”, כך אמר היוצר על “הופ”, שבמרכזה יעמוד צפרדע בן שש שאחת מרגליו קצרה מהשנייה. 

סיומה של תקופה – “ארתור”

 בתום 25 שנות שידור, יוצר “ארתור” – מארק בראון, הכריז אתמול (ב’) כי הוא עובד בימים אלו על סדרת ילדים חדשה בשם Hop (“הופ”). הסדרה תתמקד במספר ילדים בעלי מוגבלויות בגן חובה.

כמו בסדרה ארתור, גם כאן הילדים יוצגו באנימציה של בעלי חיים כאשר הדמות הראשית תהיה הופ – צפרדע בן שש שאחת מרגליו קצרה מהשנייה. “עוד בטרם סיומה של ‘ארתור’, התחלתי לעבוד על פרויקט חדש שיעסוק בצפרדע קטנה בשם הופ, עבור קהל צעיר יותר. כשהעולם של הופ צמח בדמיוני, שאבתי השראה מהעבודה הנהדרת שעשה ידידי פרד רוג’רס”, מספר בראון לתקשורת כשהוא מתייחס ליוצר של סדרת הילדים האמריקנית “השכונה של מר רוג’רס”.

דגש על ילדים בעלי מוגבלויות

“במהלך שנות השידור של ‘ארתור’ הצגנו מדי פעם דמויות בעלות מוגבלויות, אבל הן מעולם לא הפכו לחלק מהקאסט המרכזי. אבל הדמויות ב’הופ’ ישקפו את המציאות של ילדים רבים שאינם זוכים לייצוג בתקשורת. לחלק מהדמויות שלנו יש מוגבלויות אבל הן אף פעם לא מגדירות מי הן או מה הן יכולות להשיג. ילדים הם ילדים וכל אחד הוא ייחודי ומלא בפוטנציאל. ילדים אוהבים לעשות כיף וזה מה שיהיה במרכז של ‘הופ’!”

מורשת של אנימציה

בפברואר של השנה שעברה, בארצות הברית נפרדו מ”ארתור”, וסימנה את סיום ההרצה המדהימה של 25 עונות הכוללת 253 פרקים. “ארתור” נחשבת לסדרת האנימציה לילדים ארוכת השנים בתולדות הטלוויזיה, כאשר הפרק האחרון לקח קפיצה משמעותית של 20 שנה, והציג את חייהן של הדמויות גם בבגרות לאחר שהוצגו לראשונה כתלמידי כיתה ג’.

לאורך השידור הנרחב שלו, “ארתור” התעמק במגוון נושאים ניתנים לקשר המהדהדים לילדים, כולל נושאים של פופולריות, בריונות והתמודדות עם אלרגיות ומחלות. הסדרה עשתה היסטוריה בשנת 2019 כאשר מר עכבר המורה האהוב בלב התוכנית, יצא מהארון כהומו וחגג את נישואיו עם בן זוגו.

הסדרה “ארתור” משאירה אחריה מורשת מתמשכת, לאחר שסיפקה לדורות שלמים של צופים צעירים שיעורים חשובים, אמפתיה ופלטפורמה לחקור נושאים שונים הרלוונטיים לחייהם. ההשפעה שלו משתרעת הרבה מעבר לבידור, שכן הוא העצים את הילדים להתמודד עם אתגרים בעולם האמיתי ולאמץ את הגיוון, והותיר חותם בל יימחה בנוף האנימציה לילדים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה