לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוצר “פאודה” אבי יששכרוף: דרושה כניסה קרקעית לעזה

תגיות
אבי יששכרוף by Mark Neyman is licensed under CC BY-SA 3.0.

עם כניסת המלחמה ליומה העשירי, המתיחות גוברת וההכנות לכניסה קרקעית לעזה מתעצמות אבי יששכרוף, פרשן ותיק לענייני פלסטינים מאמין שצה”ל צריך לנקוט בפעולה נחרצת בהקדם כדי לשכך את הזעם הציבורי ולהתמודד ביעילות עם חמאס.

התקפות מטורפות ויוצאות דופן

יששכרוף מכיר בהיקף התקיפות הישראליות מהאוויר, שאותן הוא מגדיר כמטורפים ויוצאי דופן בהשוואה למבצעים קודמים. הנזק שנגרם לעזה הוא משמעותי, גם בקרב האוכלוסייה שאינה קשורה לחמאס. עם זאת, הוא מותח ביקורת על העיכוב בפתיחת מתקפה קרקעית, מחשש שהיא מאפשרת לחמאס להיערך טוב יותר ומגבירה לחץ בינלאומי נגד ישראל. הוא מדגיש את ההיפוך ההולך וגובר של דעת הקהל הבינלאומית, הניכר בהפגנות ובהסתה ברשתות החברתיות.

פתיח הסדרה פאודה

אחריות וכישלון

יששכרוף מציין כי לא שמע האשמות מדרג הביטחון והצבא על אי היערכות מספקת למצב הנוכחי. את ההתחמקות מאחריות הוא מייחס למעגל הקרוב של ראש הממשלה. לדעתו, יש כשל במנהיגות וחוסר אחריות, מה שאפשר לאיום הטרור לצמוח במסגרת מדיניות ראש הממשלה.

תמיכתו של ביידן בישראל

אבי יששכרוף מתייחס גם לתמיכה שישראל קיבלה מהנשיא ג’ו ביידן. הוא מציע שבידן “עוטף את ישראל בחיבוק דוב” עם שיתוף הפעולה בין שתי המדינות במהלך מלחמת חרבות הברזל. תמיכה זו חיונית להתמודדות עם התוקפנות של חיזבאללה.

התדמית וההשלכות הפוטנציאליות של חמאס

יששכרוף מציין כי למרות הצגת חמאס כמנצח, נגרם להם נזק במהלך המלחמה. עם זאת, הוא סבור שצריך לשלם מחיר משמעותי כדי להבטיח את המשך השקט של חיזבאללה. זה המקום שבו מעורבות ארצות הברית הופכת חיונית בהרתעת תוקפנות נוספת.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה