לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליסה פרנקנשטיין: הקומדייה הרומנטית המטורפת של השנה

פרנקנשטיין הוא לא בדיוק שם שאנחנו רגילים לשמוע בהקשר של קומדיות רומנטיות, אך הסרט החדש “ליסה פרנקנשטיין” (Lisa Frankenstein) מנסה להוכיח לנו שלכל סיר יש מכסה, גם אם מדובר במפלצת האייקונית המאיימת. הסרט, שמבוסס על ספרה הקלאסי של מרי שלי, מדמיין את סיפור האימה כקומדיית תיכון בשנות ה-80, שבה הנערה הגותית ליסה סוואלוס (קתרין ניוטון) מחיה את החתיך הויקטוריאני שלה (קול ספראוס) ומתחילה איתו רומן דמיוני.

תגיות
lisa-frankenstein-movie
צילום מסך מתוך 'ליסה פרנקנשטיין'

העלילה של הסרט

הסרט מתחיל בלילה של סופת ברקים, שבו ליסה, הנערה הגותית והמוזרה בתיכון, מחיה את גופתו של בחור חתיך מהתקופה הויקטוריאנית, שהיא מצאה בבית הקברות. היא מחליטה לעצב אותו לכדי גבר חלומותיה, ולתת לו את השם פרנקנשטיין. אחרי התחלה מקרטעת וכואבת במיוחד, הצמד יוצאים יחד למסע רציחות רומנטי במהלכו ימצאו אהבה וישאירו מאחוריהם שורה ארוכה של חלקי גופות.

צפו בטריילר:

הסגנון והאווירה של הסרט

הסרט הוא קומדייה רומנטית שמשלבת אלמנטים של אימה, פנטזיה, ונוסטלגיה. הסרט משחק עם הקונטרסט בין המפלצת המאיימת של פרנקנשטיין לבין התיכון הקיטשי והצבעוני של שנות ה-80. הסרט מלא בהומור שחור, סאטירה, והפתעות, ומציג את הקשר המוזר והמתוק בין ליסה לפרנקנשטיין בצורה חמה ומרגשת.

מי הם השחקנים והיוצרים

הסרט מגיע מאת התסריטאית זוכת האוסקר דיאבלו קודי (“ג’ונו”), כאשר על מלאכת הבימוי אחראית זלדה ויליאמס – בתו של השחקן האגדי המנוח רובין ויליאמס. אל צוות השחקנים מצטרפים קרלה גוג’ינו (“נפילת בית אשר”), לייזה סוברנו (“ביחד לבד”) וג’נה דיוויס (שתרמה את קולה לבובה מייגן בסרט “מייגן”). הסרט יינחת בבתי הקולנוע בפברואר.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה