לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר התהילה: קריסטין דיוויס מספרת בפתיחות על הטיפולים הקוסמטיים שעברה ועל המחיר הרגשי שהם גבו ממנה

תגיות
christine davis
מחיר התהילה: קריסטין דיוויס מספרת בפתיחות על הטיפולים הקוסמטיים שעברה ועל המחיר הרגשי שהם גבו ממנה (קרדיט: אינסטגם)

בראיון לאתר The Telegraph, הכוכבת של “סקס והעיר הגדולה” ו”פשוט ככה” חשפה את עצמה ושיתפה פרטים על הטיפולים שעברה והאתגרים שהתמודדה איתם. היא שוחחה בכנות על כך שלא תמיד השיגה את התוצאות שהייתה מקווה לראות. “אף אחד לא סיפר לי שזה לא נראה טוב”.

איזון בין מראה ואותנטיות בתעשייה התחרותית

בעולם התחרותי של הוליווד, קלישאת הכוכבים הרודפים ללא הפוגה אחר הופעה צעירה תמידית מתקיימת, ולא בכדי. בתוך תעשייה שמעניקה פרמיה לצעירות, נשים וגברים כאחד מוצאים את עצמם לעתים קרובות מעורבים במאבק על הבטחת מעמדם באור הזרקורים. אחד מהדרכים שהם חוקרים הוא תחום הטיפולים הקוסמטיים, המציעים מגוון אפשרויות. בעוד שטיפולים אלה יכולים לחולל פלאים מדי פעם בשימור מראה רענן, הם גם טומנים בחובם את הסיכון הגלום להניב תוצאה לא טבעית ולעיתים אפילו גרוטסקית. למרבה הצער, זה יכול להפוך בשוגג את הכוכבנית השואפת למושא ללעג, לאתגר את האותנטיות שלהם ולערער את המסע שלהם בתהליך.

ניווט בציפיות הסותרות של עידן האינטרנט

קריסטין דייוויס (58), הידועה בתפקידה כדמות האהובה ב”סקס והעיר” ובסדרת ההמשך שלה “Just Like That”, חוותה באופן אישי את המשקל של השוואה מתמדת לעצמי הצעיר שלה. ההתמודדות עם הבדיקה הבלתי פוסקת הזו התבררה כמשימה לא פשוטה עבורה. בראיון גלוי לב לאתר The Telegraph, דיוויס שיתפה את האתגרים איתם התמודדה: “זה קשה כשמשווים אותך כל הזמן לגרסה הצעירה שלך, וזה מאתגר לזכור שאתה לא צריך להיראות ככה יותר”. 

קריסטין דייוויס הכירה בגלוי את החוויות שלה עם פרוצדורות קוסמטיות, כולל בוטוקס וחומרי מילוי, בחיפושיה אחר מראה רצוי. עם זאת, התוצאות לא תמיד היו כפי שקיוותה. “לפעמים זה היה טוב ולפעמים זה היה רע. נאלצתי לפזר אותם והתמודדתי עם הרבה לעג כתוצאה מכך. זו הייתה תקופה מלאה בלחץ ודמעות”, חשפה דייוויס בראיון.

למרות שהפקידה בידי רופאים מקצועיים את הטיפולים שלה, דייוויס הרגישה את הנטל של תגובה ציבורית על התוצאות הלא משביעות רצון. “אנשים מאשימים אותנו באופן אישי כשדברים משתבשים”, היא קוננה. הכוכבת גם התוודתה שהיא נשארה לא מודעת למראה החיצוני שלה עד שקבוצת חברים ישרים התערבה. “במשך זמן רב אף אחד לא אמר לי שזה לא נראה טוב. למרבה המזל, בסופו של דבר, כמה חברים אמיתיים הושיבו אותי וניהלו שיחה מכל הלב”, הודה דייוויס.

נצחון האמת על סטנדרטים לא מציאותיים

עם יציאתו של “Just Like That” וחזרתן של שרה ג’סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דייויס לאור הזרקורים, התמודדו השלישייה עם בדיקה וביקורת אינטנסיבית בנוגע למראה שלהם. למרות שחלפו כמעט שני עשורים מאז תפקידיהם האיקוניים, הציפייה של הציבור לצעירות נצחית נמשכה, תוך התעלמות מחלוף הזמן הטבעי. החוויות של דייוויס שופכות אור על הלחץ העצום שעומד בפני סלבריטאים והצורך להתעמת עם סטנדרטים לא מציאותיים תוך אימוץ צמיחה אישית.

הכוכבת הרביעית של “סקס והעיר הגדולה”, קים קטרל, לא התעלמה מהנושא ובריאיון למגזין Sunday Times הבריטי, הזכירו לה שאמרה פעם: “אני מקבלת באהבה את השנים שחולפות, כי אני חושבת שזה מעניין יותר ככה. מצח נטול קמטים לא מספר לי שעברו עליו חיים”. את הדברים האלו אמרה קטרל בריאיון בשנת 2011, וכעת כשנזכרה בהם אמרה בכנות: “כנראה אמרתי את זה כשהייתי בשנות ה-40 שלי. עכשיו כשאני בשנות ה-60, אני נלחמת בגיל בכל דרך אפשרית”. 

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה