לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מילי אלקוק: מבית הדרקון לסופרגירל

מילי אלקוק היא שחקנית צעירה ומוכשרת, שהפכה לאחת הכוכבות המבטיחות בתעשיית הבידור העולמית. היא נודעה בעיקר בתור ראינירה טארגריין הצעירה, הדמות המרכזית בסדרת הפנטזיה המושבעת “בית הדרקון”, שהיא סדרת ה-Prequel של הסדרה המצליחה “משחקי הכס”. אלקוק הרשימה את הקהל ואת המבקרים ביכולתה המשחקית, בקריזמה שלה, ובדמיון שלה להחיות את הדמות המורכבת והאגדית של ראינירה, המלכה האחרונה של בית הדרקון.

תגיות
מילי אלקוק

נשמע עוד הרבה מהילדה המוכשרת

מילי אלקוק ממשיכה לחפש את האתגר הבא בקריירה שלה. לאחרונה הוכרז כי היא נבחרה לשחק את הדמות האייקונית של סופרגירל, הנסיכה הקריפטונית המעופפת, ביקום הקולנועי המתחדש של DC. הבחירה של אלקוק היא חלק מהמאמץ של DC לחדש את היקום הקולנועי שלה, ולהציג את הדמויות הקלאסיות שלה באור חדש ומעניין. אלקוק תהיה השחקנית הראשונה שתגלם את סופרגירל בקולנוע, ותצטרף לשורה של שחקניות אחרות שגילמו את הדמות בטלוויזיה, כגון הלן סלייטר, לורה ונדרוורט, ומליסה בנואיסט.

מי היא מילי אלקוק?

מילי אלקוק נולדה ב-12 באוגוסט 2009, בלונדון, אנגליה. היא הבת השלישית למשפחה של שחקנים, שכן אביה הוא השחקן המוכר ג’יימס אלקוק, ואמה היא השחקנית המוערכת סופי אלקוק. אלקוק החלה לשחק בגיל צעיר, והשתתפה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, כגון “הסודות של קריסטמס”, “המסע של ג’יימי”, ו”החיים הסודיים של הילדים”. אלקוק גם הייתה חלק מהקאסט של הסרט המוזיקלי “מארי פופינס חוזרת”, שבו שיחקה את אנג’ליקה, הבת של מייקל בנקס.

אלקוק הגיעה לשיא הקריירה שלה בשנת 2022, כשהוכרז כי היא נבחרה לשחק את ראינירה טארגריין הצעירה בסדרת הפנטזיה המושבעת “בית הדרקון”, שהיא סדרת ה-Prequel של הסדרה המצליחה “משחקי הכס”. הסדרה, שהופקה על ידי HBO, מספרת את הסיפור של בית הדרקון, המשפחה האחרונה של המלכים הדרקונים, ששלטה בממלכות האדם לפני המהפכה שהסירה אותם מהכס. אלקוק שיחקה את הדמות המרכזית בסדרה, שהיא ראינירה, הבת הבכורה של המלך ויסריס השני, שהייתה יפה, חכמה, אמיצה, ומוכשרת בשימוש באש הדרקון.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה