לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“משחקי הרעב” חוזרים ובגדול: הספין-אוף לטרילוגיה המצליחה בדרך והטריילר כבר פה!

תגיות
משחקי הרעב 2023 (קרדיט לusatoday.com)
משחקי הרעב 2023 (קרדיט לusatoday.com)

הטרילוגיה המצליחה של “משחקי הרעב” חוזרת ומבטיחה עוד פעם לעשות את זה ובגדול – עם מיליון וחצי צופים בישראל, הסרטים הקודמים הצליחו לשבור את הקופות. הספין-אוף החדש לטרילוגיה, “משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר”, יוצא בחודש נובמבר לאקרנים. אל תחמיצו את הטריילר!

מהספרים למסכים

ב-2012 יצא הסרט הראשון של “משחקי הרעב” לאחר שסדרת הספרים המצליחה של סוזן קולינס הובילה לכתיבתם. הסרט בכיכובה המושלם של ג’ניפר לורנס הצליח לכבוש את לבם של הקהל העולמי וגם כאן בישראל ולהפוך להצלחה מסחררת.

מה צפוי לנו בסרט החדש?

ההצלחה הגדולה של סרטי “משחקי הרעב” עוררה את תשומת הלב של אולפני ליונסגייט והם החליטו לייצר ספין-אוף לעולם המפורסם הזה. הסרט “משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר” יגולל את הסיפור  64 שנים לפניי העלילה של קודמיו. ויצא לאקרנים בחודש נובמבר. הטריילר של הסרט החדש מעלה ציפיות רבות ומראה את רייצ’ל זגלר בתפקיד הראשי של לוסי גריי ביירד, ממחוז 12. לוסי צפויה להתקשר לקוריאולנוס סנואו, המנטור שלה, אותו אחד שבעתיד יהפוך לנשיא פאנם ויהיה האנטגוניסט הראשי של קטניס אוורדין (ג’ניפר לורנס). העלילה תספר את השנה העשירית של משחקי הרעב, שקרות בעולם מפורסם זה.

הסרט צפוי לחשוף חלק מהסיבות המובילות לכך שסנואו הפך למנהיג השנוא של פאנם, ובכך להעמיק את עלילת הסרטים.

הסרט צפוי לחשוף חלק מהסיבות המובילות לכך שסנואו הפך למנהיג השנוא של פאנם, ובכך להעמיק את עלילת הסרטים.

הפקה של כוכבים

את הסרט החדש חוזר לביים פרנסיס לורנס, אשר ביים את סרטי משחקי הרעב, “התלקחות” ושני חלקי “עורבני חקיין”. על התסריט חתומים מייקל לסלי (“אמונת המתנקש”) יחד עם הסופרת סוזן קולינס והתסריטאי מייקל ארנדט (“מיס סאנשיין הקטנה”).

עוד מצטרפים לצוות השחקנים ויולה דיוויס (“לוחמת”), האנטר שייפר (“אופוריה”), פיונולה פלאנגן (“אבודים”), ברן גורמן (“פסיפיק רים”) ואיזובל ג’ספר ג’ונס (“הבן הממזר והשטן בעצמו”).

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה