לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מת’יו פרי ז”ל: כוכב “חברים” מת במפתיע בגיל 54

תגיות
מתיו פרי
מתיו פרי, by Policy Exchange Follow is licensed under CC BY 2.0.

השחקן הקנדי-אמריקאי מת’יו פרי, הידוע בעיקר בזכות תפקידו כצ’נדלר בינג בסיטקום האהוב “חברים” בגיל 54 בלבד, נמצא ללא אורח חיים בג’קוזי בביתו בלוס אנג’לס. בעוד שפרטים סביב מותו עדיין מתגלים, הרשויות הצהירו כי לא נמצאו סמים בזירה ואין חשד לעבירה פלילית.

חיים מוקדמים וקריירה

מתיו פרי, יליד (1969) וויליאמסטאון , מסצ’וסטס, נולד למשפחה נוצרית. אמו, סוזן מרי מוריסון (לשעבר לנגפורד), שימשה כמזכירת העיתונות של ראש ממשלת קנדה פייר אליוט טרודו ולאחר מכן נישאה לעיתונאי הקנדי קית’ מוריסון. אביו של מתיו, ג’ון בנט פרי, הוא שחקן ודוגמן אמריקאי לשעבר. למרבה הצער, הוריו התגרשו כשהיה רק ​​בן שנה. למתיו יש גם אחות בשם מרי פרי.

מתיו כצ’נדלר בינג

הגילום של פרי את צ’נדלר בינג, החבר הסרקסטי וחסר הביטחון בקבוצת החברים ב”חברים”, חיבב אותו על קהלים ברחבי העולם. הסיטקום האייקוני שודר במשך עשר עונות מ-1994 עד 2004, והתזמון הקומי ללא דופי וכישורי האלתור של פרי הפכו את צ’נדלר לחביב המעריצים. הכימיה שלו על המסך עם כוכבות שותפות כמו ג’ניפר אניסטון, קורטני קוקס וליסה קודרו תרמה להצלחתה העצומה של התוכנית.

מלבד “חברים”, פרי הפגין את כישרונו בפרויקטים בולטים נוספים. הוא הופיע בסדרות הטלוויזיה “הבית הלבן” ו”סטודיו 60 ברצועת השקיעה”, וזכה במועמדויות לפרס האמי על הופעותיו. במהלך הקריירה שלו, פרי קיבל בסך הכל חמש מועמדויות לפרס האמי.

התמודדות עם התמכרות

בעוד שההישגים המקצועיים של פרי היו מדהימים, הוא התמודד עם מאבקים אישיים עם התמכרות. באוטוביוגרפיה שלו, “חברים, אוהבים והדבר הגדול הנורא”, הוא שיתף בגילוי לב את חוויותיו עם התמכרות וביקורים רבים במרכזי גמילה. המאבק של פרי בהתמכרות תועד היטב, והוא הפך לתומך לפיכחון ולמודעות לבריאות הנפש.

למרות ההתמכרויות, אין להכחיש את תרומתו של מתיו פרי לתעשיית הבידור. דמותו של צ’נדלר בינג הותירה חותם על היסטוריית הטלוויזיה, והשנינות המהירה והזוהר הקומי שלו ממשיכים להדהד בקרב מעריצים ברחבי העולם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה