לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקולס קייג’ IN ליאם ניסן OUT:  קייג’ לוקח על עצמו תפקיד לא שגרתי בקומדיית הפעולה “תוכנית הפרישה”

תגיות
ניקולס קייג׳ Nicolas Cage
"Nicolas Cage Comic-Con 2011" by G155 is licensed under CC BY-SA 2.0.

בתפנית מפתיעה של אירועים, ניקולס קייג’ נכנס לתפקיד השמור בדרך כלל לליאם ניסן בסרט קומדיית הפעולה,  “The Retirement Plan“. (תוכנית הפרישה). מה שמייחד את הסרט הזה הוא גישתו הייחודית של קייג’, המעניקה לו את ההומור העצמי המסחרי שלו. הטריילר שיצא לאחרונה נותן לנו הצצה להרפתקה קומית ועתירת אקשן שמבטיחה לבדר את הקהל.

סבא עם זהות נסתרת

 “The Retirement Plan“ עוקב אחר סיפורה של אשלי (אשלי גרין, הידועה בתפקידה ב”דמדומים”), אם צעירה שמוצאת את עצמה מסתבכת בתיק פשע מסוכן, ומעמידה גם אותה וגם את בתה, שרה (טליה קמפבל, מ. “מיליון דברים קטנים”) בסכנה. בניסיון נואש להגן על שרה, אשלי פונה לאביה המנוכר, מאט (בגילומו של ניקולס קייג’).

מאט, שכיר חרב לשעבר אשר כעת מבלה את רוב יומו כבטלן בחוף הים, מנהל חיים נטולי עניין לכאורה עד שבתו מבקשת את עזרתו. המפגש מקבל תפנית בלתי צפויה כאשר ארגוני פשע מתחילים לרדוף אחריהם. רק שהפושעים האלה לא יודעים, שהסבא הנינוח והבלתי מזיק לכאורה עומד לשחרר צד מפתיע ומסוכן.

מפגש משפחתי עם טוויסט

הטריילר מתחיל עם שרה מופיעה על מפתן דלתו של סבה, ומודיעה לו על הסכנה שאמה נמצאת בה. עם ההיסטוריה של בתו, מאט לא בדיוק מזועזע מהחדשות. נחוש בדעתו לחלץ את אשלי מציפורני הפושעים, מאט נכנס לפעולה. עם זאת, הבריונים צפויים להתעוררות גסה כשהם מבינים במהרה שהזקן האקסצנטרי לכאורה לפניהם קטלני הרבה יותר מהצפוי.

כשהסכנות מתעצמות, אשלי מזהה שאביה אינו הגבר שחשבה שהוא. ההימור גבוה, ועם כל הריגה חסרת רחמים, מאט מדגים צד בעצמו שמפתיע אפילו את בתו.

שחרור והפצה

“The Retirement Plan” אמור לצאת לבתי הקולנוע בארה”ב ב-25 באוגוסט, ומבטיח לצופים חוויה קומית מלאת אקשן. בעוד שהפצתו בישראל טרם הוכרזה, המעריצים צופים בשקיקה להזדמנות לראות את התפקיד הייחודי של ניקולס קייג’ על התפקיד הלא שגרתי של סבא שהפך-מתנקש.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה