לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסני+ ישראל: סדרות וסרטים חדשים שעולים בחודש הקרוב

תגיות
דיסני לוגו

“פלישה סודית” – סדרת מארוול חוזרת

במהלך יולי-אוגוסט 2023, הצופים הישראלים יכולים לצפות ליציאתה המצופה של סדרת Marvel החדשה “Secret Invasion” בשירות הסטרימינג של דיסני+. בסדרה מככבים סמואל ל. ג’קסון, בן מנדלסון, מרטין פרימן וקובי סמולדרס, כשהיא מבקרת מחדש את הגיבורים האייקונים 25 שנה לאחר אירועי הסרט המקורי.

סרטים שוברי קופות 

לחובבי קולנוע מחכה מבחר סרטים שובי לב. “אווטאר: דרך המים” והסרט המקורי “חריף אש” הם בין האפשרויות המרגשות. בנוסף, כל ארבעת סרטי “אינדיאנה ג’ונס” יהיו זמינים לצופים בציפייה לפרק הקרוב בסדרה.

Under Her Watchful Eye – עונה 1 בקר בכורה ב-5 ביולי 2023

עקבו אחר המסע של אלינה סנטוס בסדרה המרתקת “תחת עינה הפקוחה”. כאישה צעירה עם עבר מורכב, היא מוצאת את עצמה עובדת כמטפלת עבור משפחה עשירה במנהטן, מה שמוביל לתפניות בלתי צפויות.

קיזזי מוטו: דור האש (Kizazi Moto: Generation Fire)  – החל מ-5.7.2023

אנתולוגיה מדע בדיוני שובת לב זו מציגה עשרה סיפורים מלאי דמיון ועתידניים המתרחשים באפריקה. שואבים השראה מההיסטוריה העשירה של היבשת ומהתרבויות המגוונות של היבשת, סיפורים אלה מציעים חזיונות מרתקים וייחודיים של העתיד.

החברה שאתה מחזיק (The Company you Keep), עונה 1 – החל מ-12.7.2023

לאחר מפגש נלהב, האמן צ’רלי (ונטימיליה) ואמה, סוכנת CIA סמויה, מוצאים את עצמם באופן בלתי צפוי מתאהבים. ללא ידיעתם, חייהם האישיים והמקצועיים משתלבים זה בזה. בעוד צ’ארלי שואף להשאיר מאחור את חיי ההונאה שלו ולפרוש מ”עסק המשפחות”, אמה עומדת על סף תפיסת פושע נקמני שמנצל את האחריות המשפחתית של צ’רלי. כעת, גם צ’רלי וגם אמה צריכים להתעמת עם רשת השקרים שהם טוו כדי להגן על עצמם ועל יקיריהם מהשלכות קשות.

הסודות של הילסונג (The Secrets of Hillsong) – החל מ-12.7.2023

FX מציגה סדרה דוקומנטרית מרתקת בת ארבעה חלקים שמתעמקת בתחקיר הסנסציוני שערכו העיתונאים של Vanity Fair, אלכס פרנץ’ ודן אדלר, על השערוריות סביב מגה-כנסיות.

פיוצ’רמה (Futurama) – החל מ-24.7.2023

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה