לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

11 הסדרות שיהפכו את 2024 לצפייה מהנה ביותר

הוליווד, 2023 תיזכר לתמיד כשנת השביתה הגדולה. עם שני האיגודים של הכותבים והשחקנים בחוץ, הפקת סרטים וטלוויזיה – והפרסום שלהם – כפי שאנחנו מכירים אותם (בעיקר) נעצרה. השביתה גרמה להרס גדול בכל הרשתות, האולפנים והשירותים המסטרימים שתכננו לשחרר את התוכניות שלהם. בואו נכיר את 11 הסדרות המרגשות ל-2024.

תגיות
סדרות מומלצות ל2024
Freepik

The Penguin – הפנגווין

  • הסדרה תעקוב אחר עלייתו של אוסוולד קובלפוט, הידוע גם בשם הפינגווין, להיות אחד הגנגסטרים המפורסמים ביותר בעולם הפשע של גותהם סיטי. הסדרה תתרחש במהלך שבוע אחד בלבד, לאחר אירועי הסרט.
  • הסדרה תכלול שמונה פרקים, ותשודר בשירות הסטרימינג Max בסוף 2024.
  • הסדרה תבוצע ע”י לורן לפרנס, שעבדה קודם בסדרות כמו Agents of S.H.I.E.L.D. ו-Hemlock Grove3
  • קולין פארל יחזור לגלם את הפינגווין, לאחר שהופיע בתפקיד בסרט The Batman קריסטין מיליוטי תגלם את סופיה פלקונה, הבת של הבוס הפשעני הנפטר קרמיין פלקונה, שתתחרה עם הפינגווין על השליטה בעולם הפשע. קלנסי בראון, מייקל זגן, מייקל קלי, תיאו רוסי, קרמן אג’וגו ועוד יופיעו בתפקידים נוספים.

Echo – אקו

כמו בסדרת סטאר וורס, גם הסדרות של מארוול מתמלאות במהירות. אבל הספין-אוף של הוקאי מנסה להיות שונה (אוקיי, כבר שמעתם את זה לפני). הקהל מכיר את מאיה לופז – אחת הדמויות החירשות היחידות של מארוול – כאכזרית שעובדת עבור המאפיה של החליפות, אז אקו תשמש כסיפור המוצא שלה שיסביר מה הביא אותה למצב שהיא בו. הסדרה תראה אותה חוזרת לטראומות של עברה כדי להתקדם בהווה ולהתחבר מחדש למורשת האינדיאנית שלה. אלקווה קוקס, שעשתה את הבכורה שלה בהוקאי, תחזור לגלם את אקו, יחד עם קינגפין (וינסנט ד’אונופריו) ודרדוול (צ’ארלי קוקס) שילוו אחריה.

  • תאריך השידור בארה”ב: 10 בינואר, דיסני+ 

True Detective: Night Country

האם True Detective תחזור לשורשיה המפחידים, המוזרים והמפלצתיים? אם הקטעים הראשונים הם כלשהו אינדיקציה, זה נראה כך. בשני סטיות יצירתיות, העונה הרביעית של True Detective תהיה הראשונה שיש לה כותרת משנה משלה והעונה היחידה (עד כה) שבה ניק פיזולאטו לא עבד ככותב/מפיק בפועל. עבור מי שעקב אחרי הסדרה האנתולוגית, שראתה ירידה משמעותית באיכות בין העונה הראשונה לשנייה, השינויים האלה עלולים להיות חשובים. ג’ודי פוסטר וקאלי רייס מובילות את המשחק כשתי בלשות שמוטלות לחקור את ההיעלמות המסתורית של קבוצת גברים מתחנת מחקר באלסקה. זה נראה כאילו מה שיקרה אם ג’ון קרפנטר היה מביים פרק של The X-Files (וזה דבר טוב). פיונה שו, כריסטופר אקלסטון וג’ון הוקס משלימים את הצוות המדהים.

Death and Other Details 

מנדי פטינקין מגלם את הרקול פוארו המושלם (ללא השפם המושלם) בתור רופוס קוטסוורת’, הבלש הגדול בעולם. הוא תקוע בספינת יוקרה עם חלק מהאנשים העשירים והעוצמתיים ביותר בעולם, אחד מהם עלול להיות רוצח. זה תלוי בקוטסוורת’ ובעוזרו לפענח את התעלומה.

Expats – תושב זר

המעבר הראשון של ניקול קידמן למסך הקטן, בסדרת Big Little Lies, היה מעשה מרשים עבור הזוכה באוסקר. היצירות הטלוויזיוניות האחרונות שלה, כולל העונה השנייה של Big Little Lies, The Undoing, Nine Perfect Strangers, Roar, והסדרה המוזרה ביותר Faraway Downs, היו יותר כישלון מאשר הצלחה. האם הסדרה הזו של Prime, המבוססת על הרומן המוכר ביותר של ג’ניס י. ק. לי, יכולה להפוך את המצב? קידמן מגלמת את מרגרט, חלק מקבוצה של אקספטרים החיים ואוהבים בהונג קונג.

  • תאריך השקה: 26 בינואר, Prime Video

Masters of the Air

יותר מעשור אחרי The Pacific, טום הנקס, סטיבן ספילברג וגארי גויטצמן חוזרים למלחמת העולם השנייה עם Masters of the Air, המיני-סדרה השלישית בטרילוגיית המלחמה שלהם (שהחלה עם Band of Brothers ב-2001). הפעם, הם מעקבים אחרי הקבוצה המאה של המפציצים, קבוצה שעשתה יותר מ-300 משימות לחימה במהלך המלחמה ואיבדה יותר מחצי ממספר המטוסים שלה, וקיבלה את הכינוי “המאה הדמים”. המיני-סדרה הייתה בהמתנה ארוכה, עם הכרזה ראשונה על הפיתוח על ידי HBO עוד ב-2012. אחרי החלפת רשת (זה עכשיו הפקה של Apple TV+) ומספר עיכובים בגלל קוביד-19, ההפקה הענקית בעלת ה-10 חלקים סוף סוף כמעט כאן עם סגל ענק של שמות גדולים, כולל אוסטין באטלר, בארי קיאוגאן, רף לאו, וכוכב ה-Doctor Who החדש נקוטי גאטווה.

  • תאריך יציאה: 26 בינואר, Apple TV+

Avatar: The Last Airbender

האווירבנדר, שיצא ב-2010 על ידי אם. נייט שיאמאלן, כ”מושחק ביקורת”. הסרט הוא הסבה של הסדרה המצוירת של ניקלודיאון, שאהבו מיליונים וממשיכה לגייס אוהדים בזכות היותה חלק מהספרייה של נטפליקס. אז ההסבה החיה הבאה יכולה להיות דרך של נטפליקס להתנצל על הטעות הקודמת. הסדרה עוקבת אחרי אנג, אחד מהאווירבנדרים האחרונים שנשארו בחיים (בני אדם שיש להם את הכוח ל”כופף” אחד מארבעת האלמנטים: מים, אוויר, אש או אדמה) והיחיד שיכול ל”כופף” את כל ארבעת האלמנטים, מה שהופך אותו למטרה טבעית לרשעים שרוצים לנצל את הכוחות שלו.

  • תאריך השקה: 22 בפברואר, נטפליקס

3 Body Problem​​

דיוויד בניוף ודי. בי. וייס מחליפים דרקונים ב… אסטרופיזיקה. היוצרים המשותפים של משחקי הכס חוזרים עם ההסבה הזו של הרומן המנצח בפרסי הוגו ונבולה של ליו צ’יסין, על איך העבר הטראומטי וההחלטות של אסטרופיסיקאית (רוזלינד צ’או) בשנות ה-60 חוזרים להטריד את צוות של מדענים מהיום ומאיימים על עתיד האנושות. בעוד היוצרים שומרים על שתיקה לגבי הפרטים, אוהדי משחקי הכס בוודאי יהיו מצופים.

תאריך השקה: 21 במרץ, נטפליקס

Disclaimer

*כרגע אין טריילר רשמי

“בכיכובה של קייט בלאנשט” כבר היה מספיק להרגשת התרגשות על Disclaimer, אבל ההסבה הזו של הרומן של רנה נייט משנת 2015 – על עיתונאית טלוויזיה מפורסמת שמגלה שהסוד העמוק ביותר שלה עומד להיחשף בספר חדש – הופכת להיות טובה יותר. היא נכתבה ובוימה על ידי אלפונסו קוארון וכוללת גם את קווין קליין, סשה ברון כהן, לסלי מנוויל וקודי סמיט-מקפי. אין על מה להודות.

  • תאריך השקה: 2024, Apple TV+

The Acolyte

עם כל שנה שעוברת, נהיה קשה יותר לעקוב אחר כל הסדרות הטלוויזיוניות שמאכלסות את היקום של מלחמת הכוכבים. אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להתרגש קצת כשמבטיחים לנו סיפור חדש. בעוד The Acolyte מערבת לשעבר פדוואן (אמנדלה סטנברג) שמתאחדת עם אמן הג’די שלה (לי ג’ונג-ג’אה), זה לא כדי לקבל קורס חידוש על השימוש בכוח. שניהם משתפים פעולה כדי לחקור סדרה של פשעים מוזרים, ומה שעשוי להיות סיפור מותח ומשנה את הקנון של הסדרה.

Rivals

*כרגע אין טריילר רשמי

שכנים לא ידידותיים הם משהו שהרבה אנשים יכולים להתחבר אליו. במקרה של Rivals, הסרטון של אחד הספרים בסדרת Rutshire Chronicles של ג’ילי קופר, היריבות לא נשארת מוגבלת לשכונה המפוארת שרופרט קמפבל-בלאק (אלכס האסל) וטוני באדינגהאם (דיוויד טננט) משתפים. לצערם של שני הגברים, הדם הרע שלהם יכול להסית את הקריירות והמוניטין שלהם. בסופו של דבר, זה תלוי במי יש יותר להפסיד: באדינגהאם, המנהל הטלוויזיוני העוצמתי, או קמפבל-בלאק, האולימפי שהפך לחבר הפרלמנט (והמפתה המפורסם).

  • תאריך השקה: 2024, דיסני+

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה