לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעלה הילוך: אדם דרייבר בטריילר חדש לסרט “פרארי”

תגיות
מעלה הילוך: אדם דרייבר בטריילר חדש לסרט “פרארי”
מעלה הילוך: אדם דרייבר בטריילר חדש לסרט “פרארי”

לאחר שגילם את מעצב האופנה מאוריציו גוצ’י ב“בית גוצ’י”, אדם דרייבר מבצע עוד ניצחון איטלקי בסרט החדש “פרארי” (Ferrari). הסרט מספר על נהג המירוצים שהקים את יצרנית המכוניות המפורסמת פרארי.

עלילה

בשנת 1957, אנזו פרארי (בגילומו של דרייבר) מוצא את עצמו במשבר. החברה שהקים יחד עם אשתו לורה (בגילומה של פנלופה קרוז) נמצאת על סף פשיטת רגל, עשר שנים בלבד לאחר הקמתה.

מערכת היחסים בין השניים חווה משבר לאחר שאיבדו את בנם, ופרארי מחליט להמר הכל על מירוץ מכוניות אחד לאורך איטליה.

טריילר

בטריילר הראשון, שנותר נטול דיאלוג, אנו מקבלים הצצה אל חייה של משפחת פרארי. הטריילר מתמקד בהיבטים שונים, כולל הידרדרות נישואיו, האובדן הטראגי של בנו אלפרדו, וכמובן, מכוניות מהירות רבות המתקרבות לאורך הכבישים הרחבים של איטליה. לקראת הסוף, פרארי מצהיר שכל מי שעולה על ההגה של מכוניותיו עושה זאת במטרה אחת בלבד לנצח.

הדרך של מייקל מאן לבימוי ‘פרארי’

הבמאי מייקל מאן, הידוע בסרטים כמו “להיט” ו”עלי”, לוקח את ההגה (תרתי משמע) של הסרט “פרארי”, סיפור שהוא בהחלט מכיר. מאן שימש בעבר כמפיק בסרט “פורד נגד פרארי” ב-2019 בכיכובם של מאט דיימון וכריסטיאן בייל. התסריט של “פרארי” עובד על ידי טרוי קנדי ​​מרטין, הסופר מאחורי “הג’וב האיטלקי” המוכר והידוע, מתוך ספרו הביוגרפי של ברוק ייטס על אנזו פרארי.

אל צוות השחקנים מצטרפים שיילין וודלי (“שקרים קטנים גדולים”), ג’ק אוקונל (“מאהבה של ליידי צ’טרלי”), שרה גדון (“משרד פינתי”) ופטריק דמפסי (“האנטומיה של גריי”).

יציאתו לאקרנים של “פרארי” מסמנת ציון דרך משמעותי עבור מאן, אשר חולם את החלום לביים את הסרט הזה כבר למעלה מ-20 שנה. הוא נשבה לראשונה בפרויקט בתקופתו כסטודנט צעיר לקולנוע.

בראיון למגזין “וראייטי” הביע מאן את גאוותו על הקשר של הסרט עם המפיץ העצמאי “ניאון”. החלטה זו מגיעה בעיצומה של שביתת תסריטאים ושחקנים ממושכת בהוליווד, שבה אנשי המקצוע בתעשייה נאבקים על שכר הוגן מהאולפנים הגדולים במשך כארבעה חודשים.

יציאה אל האקרנים 

“פרארי” יוצג תחילה בפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם, וצפוי להגיע לבתי הקולנוע בסוף השנה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה