לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Apple TV Plus מציגה את “ציפורניים”: קומדיה רומנטית מז׳אנר המדע בדיוני

תגיות
Apple TV Plus מציגה את "ציפורניים": קומדיה רומנטית מז׳אנר המדע בדיוני
Apple TV Plus מציגה את "ציפורניים": קומדיה רומנטית מז׳אנר המדע בדיוני

Apple TV Plus אמורה להוציא סרט חדש בשם “ציפורניים” (Fingernails) בנובמבר, המציע הטבה ייחודית לנוסחה החמקמקה לאהבה. קומדיה רומנטית זו חוקרת את הרעיון של שימוש במבחן מוזר כדי לקבוע אם שני אנשים מאוהבים באמת.

המבחן הלא שגרתי לאהבה

“ציפורניים” מציג עולם שבו מדענים פיתחו שיטה יוצאת דופן לזיהוי אהבה בין אנשים. הבדיקה כוללת הסרת ציפורניים של המשתתפים ושימוש במכונה הקובעת את האותנטיות של אהבתם.

עלילה

העלילה סובבת סביב אנה, בגילומה של ג’סי באקלי (“הבת האפלה”), שמתחילה לעבוד במכון הרומנטיקה, שם נערכים ניסויים להתאמה בין זוגות. בזמן מערכת יחסים עם ראיין, בגילומו של ג’רמי אלן ווייט (“הדוב”), אנה מסתקרנת על ידי עמיתה לעבודה, אמיר, בגילומו של ריז אחמד (“צלילי מטאל”).

כשאנה מפתחת רגשות גם לראיין וגם לאמיר, היא מתחילה להטיל ספק בתקפות האמונה של המכון שאי אפשר להיות מאוהבת בשני אנשים בו זמנית. כשהיא מאתגרת את המדע שעליו מבוסס המכון, אנה מוצאת את עצמה לכודה במשולש אהבה מורכב.

הטריילר חושף כי ראיין מאמין שהוא ואנה עברו את מבחן האהבה ונחשבים תואמים. עם זאת, אנה עדיין לא בטוחה לגבי ההתאמה שלהם. כאשר אנה מצטרפת למכון כמדריכה, המייסד, דאנקן (בגילומו של לוק ווילסון), מדגיש את מהימנות המבחן, ומבטיח למשתתפים את הוודאות בבחירת בן הזוג הנכון ללא חשש מפרידה.

כשאנה מתקרבת לאמיר, מערכת היחסים המבוססת שלה עם ריאן מתחילה להידרדר. הבטיחות והחיזוי של אהבתה הנוכחית מובילים לשגרה מונוטונית שתוקע טריז ביניהם. אנה מוצאת את עצמה במשולש בלתי אפשרי, ומאתגרת את העקרונות המדעיים שלה.

השחקנים והבמאי

“ציפורניים” בבימויו של כריסטוס ניקו מסמן את סרטו הראשון של הבמאי היווני בשפה האנגלית. צוות השחקנים המוכשר כולל את אנני מרפי (“שיט’ס קריק”), נינה קיארי (“סיפורה של שפחה”), קלייר מקונל (“מסע בין כוכבים: דיסקברי”), וקייטי ברייר (“הבנים”).

תאריך פרסום

“ציפורניים” אמורה לצאת ב-Apple TV Plus ב-3 בנובמבר 2023, ומציעה לצופים חווית קומדיה רומנטית ייחודית ומעוררת מחשבה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה