לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרב גירושים בניחוח הוליווד: הדרישות של כריסטין באומגרטנר מקווין קוסטנר

תגיות
פורטרט תמונה ראשית קווין קוסטנר
"Kevin Costner 2014" by gdcgraphics is licensed under CC BY-SA 2.0.

החדשות על הגירושים בין השחקן ההוליוודי המוערך קווין קוסטנר לאשתו הפרודה, כריסטין באומגרטנר, ממשיכות לתפוס את תשומת הלב הבינלאומית. בעיצומה של הסאגה המתמשכת, באומגרטנר הגישה דרישות כספיות משמעותיות מקוסטנר, לצד כמה בקשות נוספות.

מזונות חודשיים משמעותיים

דיווחים אחרונים של האתר האמריקאי TMZ חושפים כי באומגרטנר, שנפרדה  מהכוכב ההוליוודי בן ה-68, מבקשת מזונות חודשיים בהיקף של קרוב לרבע מיליון דולר, בדיוק 248 אלף דולר. הזוג, שבילה כמעט שני עשורים ביחד, חולק שלושה ילדים: קיידן וויאט (15), הייז לוגן (14) וגרייס אייברי (13). לפי TMZ, באומגרטנר טוענת כי סכום ניכר זה נחוץ כדי לספק חינוך בטוח ובטוח לילדיהם, או ליתר דיוק, “לשמור על רמת חיים קרובה למה שהילדים חווים בהשגחתו של קווין”, כפי שנאמר בבית המשפט. מסמכים שהגיש באומגרטנר.

עוד מדווחת TMZ כי הסכום המבוקש אינו כולל תשלומים עבור בתי הספר הפרטיים של הילדים, ביטוח בריאות והוצאות הקשורות לספורט. באומגרטנר דורשת מקוסטנר הפרשות נפרדות לכיסוי העלויות הספציפיות הללו.

סקירה פיננסית

באומגרטנר, דוגמנית ומעצבת תיקים, מצהירה שההכנסה הכוללת של קוסטנר בשנה שעברה הייתה כמעט 20 מיליון דולר. בתוך כך, הוצאות המשפחה השנתיות הממוצעות לפני הפרידה הסתכמו בכ-6.6 מיליון דולר, שכללו חופשות מרובות והעסקת שפים פרטיים למשפחה ולאורחיה.

תגובתו של קוסטנר

TMZ חושפת תובנות של מקור המקורב לקוסטנר, שטוען שהשחקן כבר מכסה את כל ההוצאות השוטפות הקשורות לילדיהם ומתנגד בתוקף לדרישותיו של באומגרטנר. קוסטנר סבור כי לסכומים המבוקשים אין מתאם ישיר לצרכי הילדים. כמחווה של רצון טוב, הוא מוכן להגדיל את התשלומים הקיימים ב-38,000 דולר לחודש, אך הוא מסרב בתוקף להציע אגורה נוספת.

מחלוקת רכוש

בנוסף למורכבות הגירושין, בתחילת השבוע דווח כי קוסטנר נקט בצעדים משפטיים נגד באומגרטנר בגין אי פינוי אחד מנכסיו, בו היא מתגוררת כיום. מצב זה סותר באופן ישיר את אחת הקניות המפורטות בהסכם הממון שלהם. על פי ההסכם, חובה באומגרטנר לעזוב את הנכס עד תאריך מוגדר לאחר הגשת בקשת הגירושין — תאריך תפוגה שכבר חלף.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה