לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרציחות עוזבות את הבניין: טריילר עונה 3 ל”רק רציחות בבניין”

תגיות
only killers in the building
הרציחות עוזבות את הבניין: טריילר עונה 3 ל"רק רציחות בבניין" (קרדיט: ערוץ דיסני)

סדרת קומדיית הפשע “רק רציחות בבניין” חוזרת לעונתה השלישית המצופה. הטריילר חושף כי הדמויות יעזבו את הגבולות המוכרים של בניין ארקוניה ויסתבכו ברצח שפוגע קרוב לבית. עמוסה בהופעות עטורי כוכבים, העונה הזו מבטיחה לפרוץ דרך ולבדר את הקהל.

טוויסט רצחני

בסיום העונה הקודמת, התוכנית עברה שנה קדימה להקרנת הבכורה של המחזה החדש של אוליבר (מרטין שורט). עם זאת, הטרגדיה מכה כאשר בן, בגילומו של פול ראד, מתמוטט ומת על הבמה עוד לפני שהמופע יכול להתחיל. העונה השלישית מתחילה עם אוליבר מתמודד עם הרצח שהרס את המשחק שלו וניפץ את חלומותיו.

חשודים וחקירות

הבלש וויליאמס (דוויין ג’וי רנדולף) מגיע לתיאטרון ומודיע שכל המעורבים בהצגה כעת חשודים. הטריילר מרמז על מתיחות בין בן וצ’ארלס (סטיב מרטין) לפני התקרית. ראוי לציין כי הכוכבות האורחות מריל סטריפ ואשלי פארק מצטרפות לצוות השחקנים, ומוסיפות שכבה נוספת של תככים לרשימת החשודים.

תחייתו של פודקאסט

במאמץ לעזור לאוליבר להחיות את חלומותיו התיאטרליים, מייבל (סלינה גומז) מציעה להחיות את הפודקאסט שלהם. הצמד מקווה לחשוף את האמת מאחורי הרצח שקטע את חקירתם הקודמת. כשהם מתעמקים בחקירה, הסדרה גם תיקח את הצופים אחורה בזמן כדי לחקור את דינמיקת העבודה של התוכנית לפני שהרצח התרחש.

שירים מקוריים ונוסטלגיה

כדי להעצים את החוויה התיאטרלית, יוצגו העונה שירים מקוריים שהולחנו על ידי הצוות המוכשר מאחורי סרטים כמו “לה לה לנד” ו”היירספריי”. הטריילר מתגרה בשילוב של פשעים מעוותים, הומור חביב והאחווה הייחודית בין הדמויות שהפכו את הסדרה ללהיט.

הופעות אורחים ואתגרים חדשים

העונה השלישית של “רק רציחות בבניין” מתהדרת בשורה מרשימה של כוכבות אורחות, כולל ג’סי וויליאמס, ג’יין לינץ’, מת’יו ברודריק וטינה פיי. ההופעות שלהם מבטיחות להוסיף טוויסטים רעננים לנרטיב. בנוסף, קשת הדמות של מייבל מקבלת תפנית מעניינת כשהיא נאבקת לגשר על הפער בין חבריה הוותיקים לדור שלה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה