לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוברים את הקופות: “צבי הנינג’ה” ו”אימה במצולות” פותחים חזק וברבי חוצה את המיליארד

תגיות
שוברי קופות אוגוסט 23
שוברים את הקופות: “צבי הנינג’ה” ו”אימה במצולות” פותחים חזק וברבי חוצה את המיליארד

נוף הקולנוע העולמי בער השבוע עם יציאתם לאקרנים של שני סרטים מרכזיים, כל אחד עם טעם מובהק. “Meg 2: The Trench”, ההמשך ללהיט הימי של ג’ייסון סטאת’ם, ו”Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem”, אנימציה קומית בראשות סת’ רוגן, הציגו את המשיכה הייחודית שלהם.

‘צבי הנינג׳ה: טירוף המונומנטים’

“אימה במצלות 2” שיחזר את הניצחון של קודמו, וצבר את רוב רווחי הקופות שלו משווקים בינלאומיים. בארצות הברית, הסרט זכה לפתיחת סוף שבוע של 30 מיליון דולר. על הבמה העולמית, היא כבר צברה 112 מיליון דולר מדהימים, מה שהביא את סך הרווחים שלה ל-142 מיליון דולר ראוי לציון. ההתחלה המרשימה הזו יוצאת דופן במיוחד בהתחשב בתקציב של 130 מיליון דולר של הסרט. יש לציין כי הפרק הראשון בסדרה קצר 530 מיליון דולר מרווחי הקופות הכוללים, כאשר 73 אחוז יוצא דופן מקורו במכירת כרטיסים בינלאומית. נתח משמעותי מההצלחה של “Horror 2” הונע על ידי סין, שם היא הכניסה סכום מדהים של 53.3 מיליון דולר.

בניגוד גמור, “צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים” חווה מסלול שונה. בארצות הברית, היא הופיעה לראשונה עם פתיחה חזקה של 43 מיליון דולר, שעברה את “אימה במצוות 2”. עם זאת, ביצועי הקופות העולמיים שלה הסתכמו בסכום צנוע של 8.5 מיליון דולר, שהגיעו לשיא בסך של 51.5 מיליון דולר. חשוב לציין שהסרט טרם יצא לאקרנים בכל השווקים העולמיים, מה שמצביע על פוטנציאל הצמיחה בשבועות הקרובים.

זוחל בשקט: “הדלת האדומה”

מתמודד בולט השבוע הוא “Insidious: The Red Door”, שהוקרן לראשונה ביולי וכבר צבר 182 מיליון דולר במכירות כרטיסים עולמיות. ערך האימה העדין אך המשפיע הזה עקף בשקט את הסנסציה של ינואר “מייגן” (M3gan), שהרוויח 180 מיליון דולר, והפך לסרט האימה המצליח ביותר של השנה.

ברבי ואופנהיימר: טיטאנים שוברי שיאים

לאחר 17 ימים בלבד בבתי הקולנוע, “בארבי” זינק מעבר לקו מיליארד הדולר, והפך לסרט השני שהגיע לציון דרך זה בשנה הנוכחית, אחרי “האחים סופר מריו: הסרט”. בצד המדינה, הסרט צבר כמעט 460 מיליון דולר בקופות, עם 572 מיליון דולר נוספים שתרמו השווקים הבינלאומיים.

ההישג המדהים הזה מעלה את גרטה גרוויג לקבוצה המוערכת של 28 דירקטורים שהשיגו את רף מיליארד הדולר. היא מחזיקה בהבחנה של הבמאית הראשונה שזוכה בכבוד הזה לבד. בין שורות הבמאים המפורסמים כמו ג’יימס קמרון, טים ברטון, פיטר ג’קסון, ג’ורג’ לוקאס ומייקל ביי, גרוויג מצטרפת לכריסטופר נולאן – יריבתה האחרונה בקופות עם “אופנהיימר” – שהשיג את הפרס הזה פעמיים עם “האביר האפל”. “זיכיון.

צעדת הניצחון של אופנהיימר במלחמת העולם השנייה נמשכת

בינתיים, “אופנהיימר” שומרת על המומנטום המהפנט שלה, וצוברת השבוע 81 מיליון דולר נוספים. הזינוק הזה מקדם את הרווחים העולמיים שלה לסכום ראוי לשבח של 552 מיליון דולר. בתחום הקולנוע של מלחמת העולם השנייה, “אופנהיימר” התעלה על התחרות, כולל כותרים מפורסמים כמו “להציל את טוראי ריאן” ו”דנקרק”, שניהם בראשותו של כריסטופר נולאן.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה