לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארנולד שוורצנגר בתמיכה ללא רבב: “אני חבר טוב של ישראל, חמאס ברברי”

תגיות

השחקן ההוליוודי ומושל קליפורניה בדימוס ארנולד שוורצנגר הביע את תמיכתו המלאה בישראל ובמשפחות החטופים והנעדרים במהלך מפגש מרגש במשרדו בלוס אנג’לס. שוורצנגר קיבל את דיסקית החטופים וענד אותה על צווארו, ואמר: “חשוב שכולנו נעמוד לצד ישראל. חמאס הוכיח מה רוע ושנאה יכולים לעשות”. הוא שמע את סיפורה המטריד של אלה שני בת ה-14, שאביה נרצח במתקפת שבעה באוקטובר, והבטיח להשתדל לעזור להשיב את החטופים.

ארנולד שוורצנגר נפגש עם משפחות החטופים בלוס אנג’לס

במסגרת המאבק לשחרור החטופים הישראלים שנמצאים בשבי חמאס, השחקן ההוליוודי ומושל קליפורניה בדימוס ארנולד שוורצנגר נפגש ביום שישי במשרדו בלוס אנג’לס עם נציגי משפחות החטופים. המפגש הפרטי אורגן על ידי הרב מרווין האייר, מייסד מוזיאון הסובלנות שבעיר, יחד עם מטה החטופים בארץ ואיש העסקים סילבן אדמס. בין האורחים שהגיעו למפגש נכח הקונסול הכללי של לוס אנג’לס, ישראל בכר, שנשא הדברים.

“אני חבר טוב של העם היהודי ושל ישראל”

כך אמר שוורצנגר בפני האורחים, והוסיף: “אנחנו חייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לסייע בשחרורם ולהבטיח שהם יחזרו ליקיריהם. ישראל עושה מה שכל מדינה הייתה עושה – מגנה על עצמה מול הרוע הטהור וחשוב שכולנו נעמוד למען מדינת ישראל בשעת צרה. הסיפורים ששמענו פה הם טראגיים ואכזריים, אני שמח שיכולתי לתת למשפחות מקום להשמיע את קולן.

חמאס התנהג בברבריות והוכיח שזה מה שרוע ושנאה יכולים לעשות”. שוורצנגר ענד על צווארו את דיסקית החטופים שיצאה עם תחילת המלחמה, עליה כתוב: “הלב שלי שבוי בעזה”, כאות הזדהות עם המצב והחטופים שנמצאים בשבי חמאס כבר כמעט חודשיים.

השחקן שמע את סיפורה של אלה שני, בת ה-14, שאביה נרצח במתקפת שבעה באוקטובר

במהלך המפגש, שוורצנגר שמע את סיפורה המטריד של אלה שני, בת ה-14, שאביה נרצח במתקפת שבעה באוקטובר. אלה היא בתו של עמית שני, אחד מבני הערובה הישראלים שנחטפו על ידי חמאס במהלך המתקפה.

אלה סיפרה כיצד היא נאלצה לראות את המחבלים יורים באביה ומשאירים אותה למות, ואיך היא ניצלה בזכות התערבות של חיילי צה”ל. היא אמרה שהיא מתגעגעת לאביה ומקווה שהוא יחזור בריא ושלם. שוורצנגר הביע את חמלתו ואמר לה: “אני מאוד גאה בך, את מאוד אמיצה וחזקה. אני מבטיח לך שאני אעשה כל מה שאני יכול בכדי לעזור להשיב את אביך”.

שוורצנגר: “אני תומך בישראל במאת האחוזים”

השחקן ההוליוודי ארנולד שוורצנגר הביע את תמיכתו המוחלטת בישראל במהלך ראיון שנתן לתקשורת לפני חודש. שוורצנגר אמר שהוא “עומד לצד חבריי הישראליים לנוכח המתקפות הברבריות של הנאצים מהחמאס”. הוא הוסיף שהלב שלו התרסק כשראה את הכאב והסבל של העם הישראלי בחדשות. השחקן והמושל לשעבר הוא אחד המעטים בהוליווד שמביעים תמיכה מוצהרת בישראל, בעוד שרוב הכוכבים נמנעים מלהתייחס למצב.

הקונסול הכללי בלוס אנג’לס: “החמאס מבין רק כוח”

הקונסול הכללי של ישראל בלוס אנג’לס, ישראל בכר, נשא דברים במפגש עם שוורצנגר ומשפחות החטופים. בכר ציין כי שחרור החטופים הישראלים בשבוע שעבר היה תוצאה של הלחץ הצבאי המתמשך שמפעיל צה”ל על החמאס. “החמאס מבין רק כוח”, אמר בכר, והוסיף כי הארגון הטרוריסטי שבר את ההפוגה שהתקיימה להחזרת החטופים, וירה רקטות לעבר יישובים בדרום. בכר גם הזכיר את הפיגוע בירושלים בו נרצחו שלושה ישראלים, ואמר שיש להשמיד את החמאס.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה