לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 5 התכניות החדשות שמחכות לנו בסטרימינג – מאי 2023

תגיות
5 התכניות החדשות שמחכות לנו בסטרימינג – מאי 2023
5 התכניות החדשות שמחכות לנו בסטרימינג – מאי 2023

מלחמת הכוכבים: חלק 2 והסדרה החדשה “סילו” מובילות את רשימת התוכניות המרכזיות החודש, גלו איזו תוכניות נוספות נכנסו לרשימה! 

תוכניות הטלוויזיה החדשות של מאי כוללות שמות גדולים כמו ארנולד שוורצנגר שחוזר למסך בסדרה חדשה של נטפליקס הנקראת FUBAR, פיט דיווידסון שמביא דמות מדומה מחייו האמיתיים לסדרה בשם Bupkis, מישל יאו בדיסני פלוס בסדרה American born chinese והשחקנים וודי הרלסון וג’סטין ת’רוס מתאחדים עבור הסדרה White House Plumbers. 

 Star Wars: Visions: Volume 2 (2023) (Disney+)

כרך 2 של סדרת האנתולוגיה של מלחמת הכוכבים, “תצפיות”, הופיע ברשימות המועדפים של כל הפלטפורמות החברתיות. הכרך החדש כולל תשעה קטעים קצרים מתשעה סטודיואים ברחבי העולם: “סית” מבית היוצר של El Guiri מספרד, “Screecher’s Reach” מבית היוצר של Cartoon’s Saloon מאירלנד, “בין הכוכבים” מבית היוצר של Punkrobot מצ’ילה, “I Am Your Mother” מבית היוצר של Aardman מהממלכה המאוחדת, “Journey to the Dark Head” מבית היוצר של Studio Mir מדרום קוריאה, “The Spy Dancer” מבית היוצר של Studio La Cachette מצרפת, “The Bandits of Golak” מבית היוצר של 88 Pictures מהודו, “The Pit” מבית היוצר של D’ART Shtajio ו-“Aau’s Song” מבית היוצר של Triggerfish מדרום אפריקה.
בכורה: יום חמישי, ה-4 במאי

Silo: Season 1 (2023) (Apple TV+)

#1 on Twitter and #2 on Instagram and YouTube

רבקה פרגוסון מובילה קבוצת שחקנים מרשימה בסדרה החדשה המבוססת על שלושת הרומנים הדיסטופיים הפופולריים של היואווה. קומון, הרייט וולטר, צ’ינאזה אוצ’ה, אבי נאש, דיויד אויילובו, רשידה ג’ונס וטים רובינס משתתפים גם בסדרה במשך 10 פרקים שנוצרה ונכתבה על ידי גרהם יוסט, מפיק בפועל של סדרות Justified ו-The Americans.  

גברים ונשים חיים בסילו עצום מתחת לקרקע עם מספר תקנות שהם מאמינים כי נמצאות שם כדי להגן עליהם מהעולם הרעיל והמושחת של פני השטח.

בכורה: יום שישי, ה-5 במאי

Selling Sunset: Season 6 (Netflix)

הסכומים ועקבי הסטילטו גבוהים מתמיד בקבוצת הנדל”ן. סוכנים ותיקים עושים שינויים גדולים, ושתי חברות צוות חדשות מחממות את העניינים. (מסמנים את סאנסט)
בכורה: יום שישי, 19.5.23 

 I Think You Should Leave With Tim Robinson: Season 3 (2023) (Netflix)

סדרת הקומדיה המצחיקה של Netflix חוזרת ליצירותיהם ולכתיבתם של טים רובינסון וזאק קאנין. העונה המורכבת משישה פרקים ממשיכה את ההומור האבסורדי.

בכורה: יום שלישי, ה-30 במאי

 Queen Charlotte: A Bridgerton Story: Season 1 (2023) (Netflix)

סדרה מוגבלת בשישה פרקים (של שונדה ריימס) הסדרה החדשה מתמקדת בנישואי המלכה הצעירה שרלוט למלך ג’ורג’, סיפור האהבה המתפרץ שלהם ובקשיים שעברו האצילים הצעירים כדי ליצור את עולמם של הטון שנראה בברידג’רטון. בפריקואל משחקים אינדיה אמרטייפיו (שרלוט הצעירה), אדג’ואה אנדוה (ליידי דנברי), מישל פיירלי (נסיכה אוגוסטה), רות’ ג’מל (ליידי ויולט ברידג’רטון), קורי מילכריסט (המלך ג’ורג’ הצעיר), גולדה רושוול (מלכת שרלוט), ארסמה תומאס (אגת’ה דנברי הצעירה) וג’ולי אנדרוס (ליידי ויסלדאון).

בכורה: יום חמישי, ה-4 במאי

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה