לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלו את התוכניות הטובות ביותר לצפייה עם Amazon Prime Video

תגיות
משלוחים של אמזון
משלוחים של אמזון

אמזון פריים וידאו ידועה במבחר העצום של המופעים שלה, הנותנים מענה למגוון ההעדפות של הקהל הבינלאומי שלה, כולל ישראל. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות, איך בוחרים את התוכניות הטובות ביותר לצפייה?

בין אם אתם במצב רוח לסדרת מקור עטורת פרסים או לסיטקום קלאסי ראוי לבינג’, באמזון פריים וידאו יש משהו לכל אחד. בואו נסתכל מקרוב על כמה מהסדרות הפופולריות ביותר, סדרות ראויות לבינג’ ולהיטים בינלאומיים שיש לפלטפורמה להציע, כדי שתוכלו לתכנן את ערב הסרטים הבא שלכם בביטחון.

6 הסדרות הכי נצפות ב Amazon Prime Video

הסדרות הכי נצפות באמזון פריים נכון לשנה:

  1. The Boys – סדרת דרמה ואקשן המבוססת על קומיקס, המתעדת את קבוצת של “לא-גיבורים” המתחילים להתערב בפעולות של גיבורים מפוקפקים.
  2. The Marvelous Mrs. Maisel – קומדיה דרמטית של אמי שרמן-פאלאדינו המתרחשת בניו יורק של שנות ה-50 ועוקבת אחר מיריים “מידג'”, קומיקאית מתחילה.
  3. The Man in the High Castle – סדרת דרמה מבוססת על רומן מדע בדיוני של פיליפ ק. דיק, המתרחש בעולם חלופי בו גרמניה הנאצית ויפן כבשו את ארצות הברית.
  4. Bosch – סדרת דרמה פוליצית המתחילה במכהנים של הרפתקאותיו של היירונימוס בוש, חוקר במשטרת לוס אנג’לס.
  5. Tom Clancy’s Jack Ryan – סדרת אקשן ומותחן המבוססת על דמות הגיבור של טום קלנסי, ג’ק ריין, אנליסט של ה-CIA שמתמודד עם איומים בינלאומיים.
  6. Good Omens – קומדיה פנטסית המבוססת על רומן משולב של טרי פראטשט וניל גיימן. הסדרה מתחילה את הקרב בין הטוב לרע בסוף העולם, וכשמלאך ושד מחליטים שהם מעדיפים את חייהם הנוחים על פני המלחמה הקרבה, הם מתחילים לשבש תכנים שונים בניסיון למנוע את אפוקליפסה.

תוכניות פופולריות ב-Amazon Prime Video

Amazon Prime Video מציע מגוון רחב של תוכניות פופולריות ששותקות צופים מכל הטעמים. סדרה אחת כזו היא הסדרה המרגשת “הנערים”, שלוקחת מבט מחוספס ולא שגרתי על עולמם של גיבורי העל.

חובבי הדרמה הדיסטופית יכולים לצלול לתוך האיש בטירה הרמה” עטור השבחים, החוקר היסטוריה חלופית שבה כוחות הציר ניצחו במלחמת העולם השנייה.

למי שמחפש קורטוב של מסתורין, גברת מייזל המופלאה היא דרמה תקופתית מקסימה ושנונה העוקבת אחר מסעה של עקרת בית להפוך לסטנדאפיסטית.

אם דרמות פשע בינלאומיות הן יותר הטעם שלכם, אז סדרת הלהיט מירזאפור תשאיר אתכם על קצה המושב שלכם עם הסיפור המרתק שלה על כוח, פשע ושחיתות בלב הודו. לא משנה מה ההעדפות שלך, התוכניות הפופולריות של אמזון פריים וידאו מציעות משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו.

סדרות מקור עטורות פרסים לצפייה באמזון פריים וידאו

אמזון פריים וידאו הוא ביתם של מספר רב של סדרות מקוריות עטורות שבחים ועטורות פרסים שמותחות את גבולות הסיפור. שבחים בצורת אמי, גלובוס הזהב ואוסקר משמשים עדות לאיכות יוצאת הדופן של התוכן הייחודי של הפלטפורמה.

גברת מייזל המופלאה היא דוגמה מצוינת למחויבות של אמזון להפיק סדרות מהשורה הראשונה, שכן סדרת דרמה קומית זו זכתה לשבחים רבים במהלך ריצתה על גילום מקסים של עקרת בית שהפכה לסטנדאפיסטית בשנות החמישים. סדרה בולטת נוספת היא Fleabag, דרמה קומית בריטית שזכתה במספר פרסי אמי על יוצרתה וכוכבתה, פיבי וולר-ברידג’.

בעוד קומדיות מהוות חלק משמעותי מהתוכן המקורי עטור הפרסים של אמזון, יש גם פנינים דרמטיות שאפשר למצוא בתוך הצחוק. ” הנערים”, סדרת גיבורי-על אפלה, זכתה לקהל מעריצים עצום ולשבחי המבקרים על תפיסתה את הז’אנר. מצד שני, “האיש בטירה הגבוהה ” – סדרת היסטוריה חלופית דיסטופית בעלת מבנה ייחודי – מציעה חוויה מרגשת ומעוררת מחשבה שתשאיר אתכם על קצה המושב.

אל תחמיצו את יצירות המופת עטורות הפרסים הללו במהלך צפיית הבינג’ הבאה שלכם!

סדרות ראויות לבינג’ באמזון פריים וידאו

אם סדרה שובת לב שמשאירה אתכם על קצה המושב, בינג’ פרק אחר פרק, היא מה שאתם מחפשים, אמזון פריים וידאו דואג לכם. יש הרבה סדרות מפתות שיהפכו את אמירת “רק עוד פרק אחד” לבלתי אפשרית.

גברת מייזל המופלאה היא דוגמה מצוינת לסדרת דרמה קומית ראויה לבינג’ העוקבת אחר חייה של עקרת בית שהפכה לסטנדאפיסטית בשנות החמישים. השילוב יוצא הדופן של הומור ולב הפך אותה לחביבה על אינספור צופים.

לאוהבי דרמות פשע, לא חסרות בחירות ממכרות. בוש, אמזון אוריג’ינל, היא סדרת שוטרים מרתקת המבוססת על הרומנים מאת מייקל קונלי, העוקבת אחר חייו של בלש משטרת לוס אנג’לס הארי בוש כשהוא מתמודד עם תיקים מורכבים בעיר מלאה בסודות.

בחירה ראויה נוספת לבינג’ היא Fleabag, קומדיה אפלה העוקבת אחר תעלוליה של לונדונית מוכת יגון בעודה מנווטת את חייה המבולגנים. סדרות אלה ועוד מחכות לכם באמזון פריים וידאו, ומבדרות אתכם במשך שעות על גבי שעות.

סיטקומים קלאסיים ולהיטים בינלאומיים באמזון פריים וידאו

אמזון פריים וידאו מספקת פלטפורמה לסיטקומים קלאסיים וללהיטים בינלאומיים, ומרחיבה את האופק לצופיה בישראל. עם תערובת של הומור ונוסטלגיה, כמה מהסיטקומים האהובים האלה כוללים את “המשרד” (ארה”ב), “פארקים ובילויים” ו”איך פגשתי את אמא”.

אבל זה לא הכל, שכן אמזון פריים וידאו מציעה גם סנסציות בינלאומיות שזכו לשבחי המבקרים ובסיס מעריצים עולמי. דרמת הפשע המרגשת “Money Heist” מספרד, ומותחן הריגול הבריטי “להרוג את איב” הם דוגמאות מושלמות לתוכניות טלוויזיה בינלאומיות שובות לב.

הוורסטיליות של התוכן של אמזון פריים וידאו מבטיחה זרימה קבועה של להיטים קלאסיים ופנינים בינלאומיות הנותנות מענה למגוון הטעמים של הקהל הישראלי. לכן, אל תהססו לחקור את אוסף התוכניות העשיר והמגוון בפלטפורמת הסטרימינג הזו.

לעוד כתבות מעניינות על סרטים וסדרות כנסו לעמוד הבא
מוזמנים להתעדכן גם בכתבות החמות שלנו בעמוד הבא

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה