לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נטפליקס מודיעה על המשך לסדרת האנימציה המצליחה “הסמוראית כחולת העין”

תגיות
נטפליקס מודיעה על המשך לסדרת האנימציה “הסמוראית כחולת העין”
נטפליקס מודיעה על המשך לסדרת האנימציה “הסמוראית כחולת העין” (קרדיט: Netflix)

“הסמוראית כחולת העין” (Blue Eye Samurai) היא סדרת אנימציה מבית נטפליקס, שמספרת את הסיפור של מיזו, סמוראית צעירה שמחפשת נקמה על האנשים שהפכו אותה לנידחת ביפן של תקופת האדו. הסדרה נוצרה ונכתבה על ידי הזוג המקצועי והאישי אמבר נואיזומי ומייקל גרין, שעבדו יחד על סדרות כמו “אמריקן גודס” ו”האנסמבל”. הסדרה משלבת אנימציה מרהיבה, קרבות מותחים, ודמויות מעניינות, ומציגה קאסט קולי מפואר, שכולל את מאיה ארסקין, ג’ורג’ טקאי, מאסי אוקה, ברנדה סונג, קנת’ בראנה, ועוד.

העונה הראשונה

העונה הראשונה של “הסמוראית כחולת העין” הושקה ב-3 בנובמבר 2023, והכילה שמונה פרקים, שכולם הוצגו באותו היום. העונה הראשונה הציגה את העולם של הסדרה, שהוא יפן של המאה ה-17, שבו השוגון הוא השליט המוחלט, והסמוראים הם הלוחמים המוערכים. במרכז העלילה עומדת מיזו, בתו של סמוראי אגדי, שנרצח על ידי השוגון הקודם, אביג’ה פאולר, שהיה אנגלי שכבש את יפן.

מיזו, שהיא מעורבת גזעית, נאלצת להסתיר את עיניה הכחולות, שהן סימן לא רצוי ביפן. היא חולמת להיות סמוראית כמו אביה, ולהשיג את החרב האגדית שלו, שנחטפה על ידי פאולר. בדרכה, היא פוגשת את רינגו, תנוקה שהוא בעצם רוח של סמוראי קדום, שמצטרף אליה כחבר ומורה. היא גם נתקלת באויבים ובחברים, כולל את טאיגן, סמוראי חתיך שמתחרה בה על החרב, את אקמי, הנסיכה המפונקת של השוגון הנוכחי, שמחפשת לברוח מחייה המוגבלים, ואת הייג’י, הגנרל האמין של השוגון, שמנסה לשמור על הסדר בממלכה.

הטריילר לעונה הראשונה (קרדיט: netflix)

העונה השנייה

ב-11 בדצמבר 2023, נטפליקס הודיעה רשמית על המשך לסדרה, ואישרה את החזרתם של כול הקאסט הקולי המקורי. הפרק האחרון של העונה הראשונה כבר רמז לסיפורים נוספים למיזו ולחבריה, כשהיא נוסעת לעיר הבירה אדו, כדי להשלים את הנקמה שלה על פאולר, שעדיין חי ומתכנן להשתלט על יפן באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, אך מעבר להכרזה הזו אין פרטים על העלילה או תחילת ההפקה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה