לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Ghosted הסרט החדש הזה עם כריס אוונס

תגיות
ghosted הסדרה החדשה (5.8 בדירוג imdb)
ghosted הסדרה החדשה (5.8 בדירוג imdb)

עלילה בקצרה

קול (קריס אוונס) הוא אדם פשוט שעובד בתעשיית המינרלים, והוא מתאהב בסיידי (אנה דה ארמס), אך מגלה באופן מפתיע שהיא סוכנת סודית. לפני שהם יכולים להחליט על מועד פגישה שנייה, קול וסיידי נגררים להרפתקה בינלאומית כדי להציל את העולם.

קישור IMDB

זו רק דעתי

עבר שבוע וחצי מאז שהושק הסרט החדש בכיכובם של אנה דה ארמס וכריס אוונס (קפטן אמריקה), ובבימוי של דקסטר פלטשר (הבמאי של “רוקטמן”, “רפסודיה בוהמית” ו”אדי הנשר”). ואפילו אם כמה מהשמות הכי נוצצים בתעשייה הוליוודית, מדובר באחד מהסרטים היותר בנאליים שראיתי והלא מרגשים שהיו על המסך.

הדיאלוג משעמם ומזויף, הדמויות מרגישות בלתי אמינות, וכל הסרט נראה כמו קלישאה אחת גדולה. “Ghosted” נראה כמעט כמו כל סרט שיצא בסגנון שלו, והמקוריות בו שואפת לאפס. 

את יצירת המופת הזאת תוכלו למצוא באפל TV, מדובר בקומדיה רומנטית בסטייל ריגול מהסוג שלא לוקח את עצמו ברצינות, אבל לא עושה זאת באופן מספק ומשליך סתם מלא כסף על המסך. (לא נורא עלה לייצר אותו רק כ-41 מיליון דולר, בקטנה…)

הגיבורה היא סיידי (דה ארמס), המצויה בסערת רגשות עקב מחשבות על הקריירה שלה ואורח חייה. היא חולפת במכוניתה על פני שוק איכרים סמוך לוושינגטון די-סי ומחליטה לעצור שם, כדי שהסרט יוכל להפגיש אותה במקריות עם קול (אוונס). קול הוא חוואי, שספק עוזר להוריו בניהול הדוכן שלהם בשוק וספק מתחבא אצלם אחרי פרידה שעבר. 

עכשיו לא אמשיך לפרט לכם על התפתחות העלילה כדי לא לעשות לכם ספויילרים, רק אגיד  ש”גוסטד” צולם במספר מקומות אקזוטיים ברחבי העולם, כדי למשוך לנו את העין, וכמו כל סרט מז’אנר הקומדיה הרומנטית, התוכן מהנה אך צפוי.

לסיכום הסקירה

בפועל, לא קיים בעולם מושלם הבדל בין סרט סטרימינג לסרט קולנוע בימינו עם אותו התקציב. הנתונים של הסטרימינג הם עצומים יותר מאשר הפצה בקולנוע, אבל לטעמי עדיין אפשר להניח שהסרט הזה היה עובד טוב בקופות הכרטיסים, בכל זאת יש סרטים גרועים ממנו שהצליחו… מה אני אגיד לכם… “גוסטד” מקבל מקום ראוי ברשימת הסרטים שראויים לצפייה על הספה בבית לאחר יום עבודה ארוך, רק תגיעו בלי הרבה ציפיות.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה