לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים להוסיף שותפים ב-Netflix? תתכוננו לשלם

תגיות
netflix logo

שיתוף סיסמאות בנטפליקס בישראל יופסק, באופן דומה למה שקרה במדינות אחרות. עד כה, הרבה אנשים צפו בנטפליקס באמצעות שיתוף סיסמאות ללא מינוי משלהם. בעצם, אם חשבתם שאתם היחידים שמשתפים סיסמא עם חבר או בן משפחה ומנצחים את המערכת, אתם טועים. בנטפליקס דיווחו על קיום 100 מיליון חשבונות בית שמחליקים את הסיסמא שלהם לאחרים. אך עם החלטה חדשה של החברה, יפסק השיתוף הלא רשמי של סיסמאות בישראל.

משנים את הכללים

בפברואר האחרון, נטפליקס הודיעו כי הם מפסיקים את שיתוף הסיסמאות במספר מדינות, כולל אמריקה הלטינית, קנדה, ניו זילנד, ספרד ופורטוגל. בחודשים האחרונים הודעו כי יתווספו מדינות נוספות לרשימה. ועכשיו, המדיניות הגיעה גם לישראל. מעתה והלאה, כל משתמש שמשתף סיסמה בנטפליקס ידע כי זה הולך להסתיים.

יש להבהיר שנטפליקס לא אוסרת על בני משפחה ששוהים באותה דירה לשתף במנוי. מנוי נטפליקס מורכב ממספר פרופילים וזה לא משתנה. בכל חשבון נטפליקס, המטרה היא לספק שירות למשק בית מסוים. לכן, בני משפחה השוהים באותו בית עדיין יכולים לצפות בתוכן של נטפליקס מחוץ לבית, לדוגמה במהלך טיסה או בשהותם במלון.

אז מה הבשורה?

החל מעתה, נטפליקס משנים את מדיניות השיתוף של הסיסמאות בישראל. נטפליקס שולחים הודעה ללקוחותיהם בישראל כדי להביא לידיעתם שהם משתנים את המדיניות בנוגע לשיתוף סיסמאות עם אנשים מחוץ למשק הבית. מעתה, חשבון נטפליקס מיועד לשימוש על ידי משק בית אחד בלבד. כל תושב ששוהה באותו משק הבית יכול להשתמש בנטפליקס בכל מקום בו הוא נמצא, בין אם בבית, בדרכים או בחופשה, וליהנות מתכונות חדשות כגון העברת פרופילים וניהול גישה ומכשירים.

מה עושים עכשיו?

בנטפליקס ממליצים ללקוחות לבדוק מי משתמש בחשבון הנטפליקס שלהם: “בדקו אילו מכשירים מחוברים לחשבון שלכם. צאו ממכשירים שלא אמורה להיות להם גישה ושקלו לשנות את הסיסמה שלכם”.

ההנחיות הרשמיות של נטפליקס

בהודעה הרשמית של נטפליקס, היא מספקת כמה הנחיות כלליות מאוד:

  • הגדירו מיקום ראשי: “אנו נעזור לחברים להגדיר זאת, ונבטיח שכל מי שגר במשק הבית שלו יוכל להשתמש בחשבון Netflix שלו”, אומרים בחברה.
  • נהלו גישה לחשבון והתקנים: המנויים יכולים להגדיר למי יש גישה לחשבון שלהם מדף ניהול גישה ומכשירים חדש.

הסיבה שמובילה את נטפליקס להביא שינוי דרמטי זהה היא הצורך להגביר את רווחיות החברה. על מנת להשיג זאת, נטפליקס ביצעה כמה צעדים ייחודיים. לאחרונה, החליטה להציע בחו”ל חבילת נטפליקס מוזלת עם פרסומות, ולפי הדוחות של החברה, המהלך היה מוצלח והתקבלו פניות רבות מלקוחות המעוניינים בכך. בנוסף, נטפליקס מתמקדת כעת גם בהפסקת שיתוף הסיסמאות. נטפליקס מכירה בכך שלמנויים יש אפשרויות בידור רבות, ולכן הם ממשיכים להשקיע במגוון רחב של סרטים ותוכניות טלוויזיה חדשות. כתבו בהודעתם שכדי להמשיך לייצר תוכן איכותי נוסף בנטפליקס, הם צריכים להגביר את רווחיות החברה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה