לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסני מפטרת את ג’ונתן מייג’רס מה-MCU לאחר הרשעתו באלימות והטרדה

דיסני הודיעה על פיטוריו של ג’ונתן מייג’רס, השחקן שהופיע כקאנג ביקום הקולנועי של מארוול (MCU). מייג’רס היה אמור להיות אחד המרכזיים בשלבים 4 ו-5 של ה-MCU, ולהופיע במספר סרטים וסדרות.

תגיות

לאחר שנידון באשמת תקיפה והטרדה של בת זוגו השניה, דיסני החליטה לחתוך את הקשר שלה עם השחקן. החלטה זו משפיעה על התכנון העתידי של ה-MCU ומציבה את השאלה איך ייפתר הסיפור של קאנג.

התגובה של דיסני

דיסני התעלמה בהתחלה מהאישומים נגד מייג’רס והמשיכה לשתף אותו בפרויקטים של ה-MCU, אך הגבילה את הנוכחות שלו בקמפיין השיווק של העונה השנייה של לוקי. אך לאחר שהוא הורשע בבית המשפט, החברה הודיעה שהיא מפסיקה את השיתוף הפעולה שלה עם השחקן. החלטה זו מעידה על המקצועיות והאחריות של דיסני להבטיח סביבת עבודה נקייה ובריאה בארגון שלה.

מה יהיה עם קאנג?

הפרידה של ג’ונתן מייג’רס מה-MCU מייצרת בעיות עבור הצוות הקריאטיבי של ה-MCU, שבראשותו קווין פייג’, שכבר תכנן להשתמש בקאנג כדמות חשובה בעלילות הבאות. עכשיו הם צריכים להחליט האם לוותר על הדמות לחלוטין ולחפש דרך חדשה, החלטה שיכולה להיות קשה בהתחשב בקושי המתגבר לשמור על ההצלחה של סרטי מארוול אחרי אנד גיים. או שהם יכולים להחליף את השחקן עם מישהו אחר. ההחלטה הסופית עדיין לא ידועה ותלויה בהתפתחויות העתידיות.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה