לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא יודעים איפה הכי זול לקנות יורו? ערכנו לכם רשימה + שערי מט״ח Live

תגיות
תמונה-ראשית-קניית-יורו-בזול
לא יודעים איפה לקנות יורו בזול? ערכנו לכם רשימה + שערי מט״ח Live

כאשר מתכננים חופשה בחו”ל, חשוב למצוא את המקומות המשתלמים ביותר להמרת מטבע חוץ. בין אם אתם תוהים היכן המקום הזול ביותר לקנות יורו בארץ או בחו”ל, ישנם בנקים וכספומטים שונים המציעים תעריפים אטרקטיביים ועמלות נמוכות להמרת מטבע.

השוואת שערי יורו בבנקים

להלן השוואה של שערי אירו מול השקל והעמלות הנלוות במוסדות שונים, כאן תוכלו למצוא איפה הכי זול לקנות יורו.

בנקשער יציגעמלהתיאור
בנק לאומישער יציג0.2% מהעסקה
בנק הדוארשער יציגללא עמלהללא עמלה על קניית מט”ח במזומן
בנק הפועליםשער יציג0.19% מעל 99 יורועמלה בקנייה מעל 99 יורו
בנק דיסקונטשער יציג0.19%עמלה
ישראכרטשער יציג3.5%עמלה
כאלשער היציג3.5%עמלה
MAXהתעריף היציג3%עמלה

נא לשים לב שהמספרים בטבלה הם דוגמאות ועשויים להשתנות בהתאם לשינויים בשוק או במדיניות הבנק.

איפה הכי זול לקנות יורו? לפי בדיקה שלנו – הכי זול לקנות יורו מבנק לאומי אשר מציג עמלות נמוכות במיוחד על שער יציג.

מטיילים רבים עומדים בפני הדילמה כמה יורו לקחת איתם לטיולים. בעוד שכרטיסי אשראי נוחים, לרוב הם מגיעים עם עמלות גבוהות. מצד שני, משיכת כסף מכספומטים זרים עלולה לגרום לעמלות גבוהות, עד 4% מהסכום הכולל, לא אופציה זולה בכלל.

כדאי לקחת בחשבון כמה גורמים נוספים:

  • אפשרויות החלפה: שקלו את האפשרויות השונות הזמינות להמרת מטבעות, כגון בנקים, משרדי חליפין או כספומטים. השווה את התעריפים, העמלות והנוחות שלהם כדי למצוא את האפשרות המשתלמת והמאובטחת ביותר.
  • עמלות: היו מודעים לעמלות או עמלות כלשהן הקשורות להמרת מטבע. אלה עשויים להשתנות בהתאם לשיטה שתבחר ועשויים לכלול עמלות עסקה, דמי שירות או סימון על שערי חליפין. קחו את העלויות הללו לתקציב שלכם.
  • הודעה לבנק: הודיעו לבנק או לחברת האשראי שלכם על תוכניות הנסיעה  כדי למנוע בעיות פוטנציאליות עם חסימת עסקאות בכרטיס עקב חשד להונאה. זה חשוב במיוחד כאשר משתמשים בכרטיסים בחו”ל.

היתרונות של קניית אירו בישראל

כדי להימנע מעמלות גבוהות, אנשים רבים מעדיפים להחליף את היורו בישראל. עם זאת, חיוני למצוא את האפשרות המשתלמת ביותר. אתם יכולים לבחון הזמנת יורו בשדה התעופה, המרת מטבע בסניפי בנק שונים, או שימוש בבנק הדואר ובתחנות ההחלפה. לבני נוער מגיל 16 ומעלה, בנק הדואר מציע גם כרטיס פרי פייד ייחודי למטבעות מט״ח שונים כמו היורו.

השוואת שערי יורו בבנקים, בכספומטים ובנקודות חליפין

באופן מסורתי, הומלץ לנו להימנע מהמרת מטבעות בבנקים בשל השערים הלא רווחיים שלהם. במקום זאת, נקודות החלפה נחשבו לטובה יותר. עם זאת, בנק לאומי מציע עמלה של 0.2% עבור עסקאות מתחת ל-3,000 דולר, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית במקרים מסוימים כאופציה זולה לקנייה של יורו.

מציאת המקום הזול ביותר לקנות יורו

כדי לקבוע את המקום הזול ביותר לקנות יורו, עדיף להשוות שערי חליפין ביום העסקה. על ידי אימות אחוז הריבית שתשלם על כל רכישה באמצעות כרטיס אשראי בחו”ל, אתם עשויים להבין שהמרת כסף בישראל יכולה להוביל לחסכון משמעותי בעלויות קניית היורו שלהם.

שקלו את האפשרויות שלכם

לפני הטיול, השוו את שערי היורו בנקודות החליפין שונות, בנק לאומי וכספומטים בנקאיים אחרים כדי למצוא את העסקה המשתלמת ביותר לחופשתכם בחו”ל ותוכלו להנות מעמלות מוזלות ברכישת יורו.

שאלות ותשובות נפוצות

איפה הכי זול לקנות יורו?

הכי זול לקנות יורו בבנק לאומי עם עמלה נמוכה של 0.2% על כל רכישה.

איפה זול יותר לקנות יורו? בנק או צ׳יינג׳?

אין תשובה חד משמעית, אך לא נכון לחשוב כי חלפנים מוכרים יורו זול יותר. גם בנקים מציעים עמלות זולות במיוחד על רכישה של יורו.

האם יש לקחת בחשבון עמלות נוספות, כמו עמלת המרה ועמלות בנק?

בהחלט. העמלות יכולות להגדיל או להקטין את ההפרש בין השער הרשמי לבין המחיר הסופי שתשלם. יש לבדוק את התקנות בכל נכון בפרט ולהשוות על-פי כך.

האם יש טיפים לניהול יעיל של קניית מט”ח, למניעת הפרשי עמלות והפסדים מיותרים?

המציאות הכלכלית הנוכחית יכולה להשפיע על שערי המט”ח, לכן חשוב לבצע מחקר יסודי, להבין את העמלות השונות, ולבחור בזמן נכון לקנייה על מנת למנוע הפסדים מיותרים.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה