לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דובי פרנסס מוביל גיוס של 39 מיליון דולר לסטארט-אפ הפינטק CapitalOS

תגיות
דובי פרנסס מוביל גיוס של 39 מיליון דולר לסטארט-אפ הפינטק CapitalOS
קרדיט: Freepik

אחת ההשקעות החדשות והמרשימות בעולם הפינטק היא של דובי פרנסס, המייסד והשותף הנוכחי של Group 11, קרן ההשקעות המובילה בסיליקון וואלי. פרנסס הוביל את סבב הסיד של CapitalOS, סטארט-אפ ישראלי-אמריקאי שמפתח פתרון לניהול כרטיסי אשראי והוצאות עסקיות. הסבב הסתיים בהצלחה עם גיוס של 39 מיליון דולר, שהוא סכום גבוה מאוד לשלב כזה.

הגיוס

סטארט-אפ הפינטק CapitalOS, שמפתח תשתית לפלטפורמות שמשרתות עסקים קטנים, הודיע על גיוס של 39 מיליון דולר בסבב סיד. מתוך הסכום, 30 מיליון דולר הם בצורת חוב ו9 מיליון דולר הם בצורת הון. הגיוס הוא אחד הגדולים ביותר לסבב סיד בישראל.

המשקיעים

הסבב הובילה הקרן Group 11, של המשקיע והיזם הסדרתי דובי פרנסס, שהשקיעה בעבר בחברות פינטק ישראליות כמו Tipalti, Sunbit ו-Papaya Global. בסבב השתתפו גם הקרנות SLOU Ventures, Vera Equity ו-Upper90, ומספר משקיעים פרטיים מהעולם הפינטק והטכנולוגיה, כולל תומר לונדון, מייסד ו-CPO של Gusto, עוז אלון, מייסד ומנכ”ל של HoneyBook, ובכירים מחברות כמו Stripe ו-Tipalti.

הפתרון

CapitalOS מספקת תשתית לפלטפורמות שמציעות שירותים לעסקים קטנים, כגון ניהול כספים, הנפקת חשבוניות, קבלת תשלומים, הענקת אשראי ועוד. התשתית של CapitalOS מאפשרת לפלטפורמות הללו להציע את השירותים האלה בקלות ובמהירות, בלי להשקיע בפיתוח פנימי שדורש הרבה זמן, כסף ומומחיות בתחומים כמו סיכונים, רגולציה, חיתום ועוד. התשתית של CapitalOS משתלבת בפלטפורמות הללו באמצעות קריאת API אחת, ומטפלת בכל הפרטים הטכניים והמשפטיים שנדרשים להפעלת השירותים. בכך, הפלטפורמות יכולות להתמקד בתחומי הליבה שלהן, להרחיב את ההצעה שלהן ללקוחות, לייצר מקור הכנסה חדש ולהשיג יתרון תחרותי.

הלקוחות

CapitalOS כבר משרתת כמה פלטפורמות לעסקים קטנים, בהן Workiz ו-Roll Credits, שמציעות שירותים כמו ניהול עובדים, הנפקת חשבוניות, קבלת תשלומים והענקת אשראי. דרך הפלטפורמות האלה, התשתית של CapitalOS זמינה לאלפי עסקים קטנים בארצות הברית, שמשתמשים בה לניהול הכספים שלהם. CapitalOS מתכוונת להשתמש בכסף הגיוס להרחבת הצוות, הפיתוח של המוצר והגדלת הבסיס הלקוחות שלה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה