לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך ניתן להעביר כספים לחול בצורה הכי זולה שיש?

תגיות
תמונה ראשית העברת כספים בפלאפון - איך ניתן להעביר כספים לחול בצורה הכי זולה שניתן?
איך ניתן להעביר כספים לחול בצורה הכי זולה שניתן?

רוצים להעביר כספים בצורה הכי זולה שניתן? העלויות הכרוכות בהעברת כספים מחו”ל לישראל יכולות להיות משמעותיות. מציאת הדרך החסכונית ביותר להעברת כספים תלויה במספר גורמים מרכזיים, כגון סכום ההעברה, שערי החליפין הרווחים והעמלות המוטלות על ידי שירותי העברת כספים שונים. בתוך מאמר זה, ריכזנו רשימה מקיפה של טיפים חשובים שמטרתם לייעל את החיסכון שלך במהלך תהליך ההעברה. אלה הם הספקים הזולים ביותר שמצאנו איתם תוכלו להעביר כספים לחו״ל.

הפלטפורמה דמי העברה (באחוזים מהסכום)דמי המרה מט”ח (באחוזים)דמי שימוש נוספיםדמי פעולה נוספיםדמי העברה (סכום עד 500 דולר)דמי העברה (סכום מעל 500 דולר)
TransferWise0.5%-2%0.35%-2%אין1.25%-1.5%$3.501%-2%
Xoom1%-5%2.5%-3.5%כן$4.99$4.991%-5%
WorldRemit1%-3%0.5%-3%כןעד $9.99$3.991%-3%
Citibank1%-3%2%-3%כן0.125%-0.25%$7.501%-3%
Bank of America2%-4%3%-4%כן$35$352%-4%
Chase2%-5%3%-5%כן$25-$40$252%-5%
Venmo1%-3%2.5%-3%כןעד $10$0.251%-3%
Skrill1%-3%2.99%-4.99%כן1.45%$11%-3%
PayPal0.5%-3.5%3.5%-4%כן2.9%+$0.30$2.900.5%-3.5%
טווחי העמלות עשויות להשתנות מיום ליום

שירותי העברת הכספים הזולים ביותר

בכל הנוגע להעברת כספים מחו”ל לישראל, שירותי העברת כספים מקוונים התגלו כבחירה מועדפת בשל סבירותם, שערי החליפין התחרותיים והנוחות שלהם. בחלק זה, נספק סקירה כללית של כמה שירותי העברת כספים מקוונים פופולריים והתעריפים שלהם עבור שליחת כסף לישראל.

TransferWise

TransferWise לוגו כחול לבן

TransferWise זוכה להכרה נרחבת כשירות העברת כספים מקוון בעל מוניטין המציע תכונות מועילות כגון עמלות נמוכות ושערי חליפין תחרותיים. מבנה העמלות שלהם כולל עמלה קבועה של 0.7% מסכום ההעברה, יחד עם תוספת קטנה עבור המרת מטבע. כדוגמה, אם הייתם שולחים 1,000$ לישראל, TransferWise תגבה עמלה כוללת של 8.48$.

Xoom

Xoom לוגו

Xoom הוא עוד שירות העברת כספים מקוון בולט שמתגאה במתן שערי חליפין תחרותיים ועמלות נמוכות. עבור העברות עד $999, Xoom גובה עמלה קבועה של $4.99, בעוד שהעברות העולה על $999 אינה כרוכה בעמלה. בנוסף, חל תשלום סמלי עבור המרת מטבע. לדוגמה, אם היית שולח $1,000 לישראל, Xoom יגבה עמלה כוללת של $4.99.

WorldRemit

WorldRemit לוגו

WorldRemit, שירות העברת כספים מקוון ידוע, מציע שערי חליפין תחרותיים ועמלות נמוכות. מבנה העמלות שלהם משתנה בהתאם לארץ המוצא ולשיטת התשלום שנבחרה. לשם המחשה, אם הייתם שולחים 1,000$ לישראל מארה”ב באמצעות העברה בנקאית, WorldRemit תטיל עמלה כוללת של 3.99$.

חשוב לזכור ששערי החליפין כפופים לתנודות יומיות, המשפיעות על העלות הכוללת של ההעברה. כדי להבטיח את האפשרות המשתלמת ביותר עבור ההעברה שלך, מומלץ להשוות עמלות ושערי חליפין בין שירותי העברת כספים מקוונים שונים.

בחינת אפשרויות הבנק: גורמים שיש לקחת בחשבון להעברת כסף לישראל

אפשרויות בנק להעברות בינלאומיות

בעוד שהבנקים מספקים דרך נוחה להעברת כספים מחו”ל לישראל, חשוב לציין כי ייתכן שהם לא מציעים את הפתרון המשתלם ביותר. בדרך כלל, הבנקים מטילים עמלות גבוהות יותר ושערי חליפין פחות נוחים בהשוואה לשירותי העברת כספים מקוונים. סעיף זה מדגיש בנקים פופולריים המציעים שירותי העברות בנקאיות בינלאומיות לישראל, יחד עם התעריפים הנלווים להם.

Citibank: שירותים מקיפים בעלויות גבוהות יותר

Citibank לוגו

Citibank מרחיבה שירותי העברות בנקאיות בינלאומיות לישראל; עם זאת, העמלות שלהם נוטות להיות גבוהות יחסית. עבור העברות בנקאיות בינלאומיות יוצאות הם גובים עמלה של 35$, ועל העברות נכנסות, העמלה היא 25$. בנוסף, חלה עמלת המרת מטבע, אשר משתנה בהתאם למטבע המומר.

בנק אוף אמריקה: שירותי העברה בנקאית בולטים עם עמלות גבוהות יותר

בנק אוף אמריקה לוגו

בנק אוף אמריקה מספק גם שירותי העברה בנקאית בינלאומית לישראל; עם זאת, העמלות שלהם יכולות להיות גבוהות יחסית. הם גובים עמלה של $35 עבור העברות בנקאיות בינלאומיות יוצאות ועמלה של $16 עבור העברות נכנסות. בדומה לסיטיבנק, בנק אוף אמריקה מכיל עמלת המרת מטבעות, המשתנים בהתאם למטבע המומר.

צ’ייס: עמלות מתונות ושירותי העברה בנקאית

צ'ייס לוגו

צ’ייס עומדת כאלטרנטיבה להעברות בנקאיות בינלאומיות לישראל, ומציעה עמלות מעט נמוכות יותר בהשוואה לסיטיבנק ולבנק אוף אמריקה. עבור העברות בנקאיות בינלאומיות יוצאות הם מטילים עמלה של $40, ועל העברות נכנסות, העמלה היא $15. בנוסף, חלה עמלת המרת מטבעות, המשתנה בהתאם למטבע המומר.

התחשבות בגורמים לקבלת החלטות

חשוב להכיר בכך שהבנקים עשויים שלא לספק שערי חליפין תחרותיים כמו שירותי העברת כספים מקוונים להעברת כסף מחו”ל לישראל. יתרה מכך, הבנקים עשויים לגבות עמלות נוספות עבור בנקים מתווכים המעורבים בתהליך ההעברה, ובכך לנפח את העלות הכוללת. כדי להבטיח העברה משתלמת, מומלץ להשוות עמלות ושערי חליפין בין בנקים שונים ושירותי העברת כספים מקוונים.

מינוף מטבעות קריפטו להעברות בינלאומיות משתלמות

קונספט מטבעות דיגיטליים כאמצעי להעברת כספים לחול בזול

מטבעות קריפטו מציעים גישה חסכונית להעברת כסף בינלאומית. על ידי שימוש בבורסות מטבעות קריפטוגרפיים, אתה יכול לרכוש ביטקוין ואת’ריום במטבע המקומי שלך ולמכור אותם בשקלים ישראליים. עם זאת, שים לב לסיכונים פוטנציאליים ולעמלות הקשורות לעסקאות במטבעות קריפטוגרפיים.

פלטפורמות עמית לעמית (P2P):

venmo לוגו
skrill לוגו

פלטפורמות עמית לעמית, כגון PayPal, Venmo ו-Skrill, מציגות שיטה חלופית להעברות כספים בינלאומיות. עם זאת, חשוב לציין שפלטפורמות אלו עשויות להטיל עמלות גבוהות יותר ולהציע שערי חליפין פחות תחרותיים בהשוואה לאפשרויות אחרות.

PayPal: פלטפורמת תשלום מהימנה P2P

PayPal בולטת כפלטפורמת תשלום P2P מוכרת רחבה המאפשרת העברות כספים מחו”ל לישראל. הם גובים עמלה של 5% מסכום העסקה, עם עמלה מינימלית של $0.99 ועמלה מקסימלית של $4.99. יתרה מכך, חלה עמלת המרת מטבע, אשר משתנה בהתאם למטבע המומר.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה