לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מו”מ מתקדם: טנאבל האמריקאית רוכשת את ארמטיק הישראלית במחיר של 350 מיליון דולר

תגיות
מו"מ מתקדם: טנאבל האמריקאית רוכשת את ארמטיק הישראלית במחיר של 350 מיליון דולר
מו"מ מתקדם: טנאבל האמריקאית רוכשת את ארמטיק הישראלית במחיר של 350 מיליון דולר

בעולם אבטחת הסייבר, חדשות מרגשות מתבשלות כאשר חברת הסייבר האמריקאית טנאבל Tenable מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת חברת הסייבר הישראלית (Ermetic) רכישה פוטנציאלית זו, המוערכת בשווי בין 300 ל-350 מיליון דולר, תשפר עוד יותר את הפורטפוליו של Tenable ותחזק את נוף אבטחת הסייבר החדשני בישראל.

היסטוריית ארמטיק

ארמטיק נוסדה ב-2019 על ידי ארבעה יזמים שלא יודעים מנוחה: המנכ”ל שי מורג (מייסד ומנכ”ל Secdo שנרכשה על ידי פאלו אלטו), סמנכ”לית המוצר סיון קריגסמן, סמנכ”ל הטכנולוגיות מיכאל דולינסקי (ממייסדי Aorato, שנרכשה על ידי מיקרוסופט) וסמנכ”ל העסקים אריק גומנובסקי (ממייסדי Sygnia שנרכשה על ידי Temasek). 

הפלטפורמה של ארמאטיק נועדה לזהות אוטומטית זהויות משתמש ויישומים בתוך סביבות ענן. על ידי ניתוח כללי מדיניות, תפקידים והרשאות, הוא יוצר תצוגה מקיפה לאורך זמן, ומבטיח אמצעי אבטחה חזקים. החברה מתחרה עם שחקני מפתח נוספים בשוק אבטחת הסייבר, כמו Wiz ו-Orca, ומיצבת את עצמה כספקית פתרונות מובילה לאתגרי אבטחת ענן.

השפעה פוטנציאלית של הרכישה

המשא ומתן בין טנאבל ו-ארמטיק מסמן אבן דרך משמעותית בתחום אבטחת הסייבר. Tenable, שחקן בולט הנסחר בנאסד”ק עם שווי שוק של כ-5 מיליארד דולר, מכיר בשווי ההנפקות של ארמאטיק ושואף להרחיב את יכולותיה באמצעות רכישה זו. מהלך זה לא רק מגביר את הנוכחות של Tenable בתעשייה אלא גם מדגיש את החוזק והפוטנציאל של אקוסיסטם אבטחת הסייבר בישראל.

אך ישנם גם אתגרים – כמו כל חברה דינמית, ארמאטיק התמודדה עם חלקה ההוגן בצמיחה ובאתגרים. בינואר עברה החברה תהליך של ארגון מחדש שהביא לפיטורים של 30 עובדים, בעיקר בתפקידים לא-פיתוחיים כמו שיווק, מכירות וכוח אדם. נכון לעכשיו, ארמטיק מעסיקה כ-130 עובדים, וההתמקדות שלה נשארת באספקת פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים ללקוחותיה.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה