לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אל הילאל עושה צעד נועז עם הצעה של 400 מיליון דולר למסי

תגיות
lionel messi

בתוך ספקולציות גוברות, דיווחים אחרונים סיפקו ראיות משמעותיות לתמיכה בטענות סביב העברתו הפוטנציאלית של ליונל מסי. אישורים ממקורביו מצביעים על הגעת הצעה ממעצמה סעודית בולטת, בעקבות ביקורו של הכוכב הארגנטינאי הנודע בארץ ובעקבותיו ההשעיה מפריס סן ז’רמן.

בנוסף לאינטריגות ההולכות וגוברות, פרסום הספורט המכובד “L’Equip” דיווח כי למסי אין כוונות לעטות את חולצת פ.ס.ז’ לעונה הקרובה, מה שמזין עוד יותר את השמועות המתערבלות סביב יעדו העתידי.

רויטרס מצטרפת לשמועות על המעבר הפוטנציאלי של ליונל מסי לסעודיה

בהתפתחות שהציתה את עולם הכדורגל בציפייה, סוכנות הידיעות הנודעת “רויטרס” העניקה כעת את קולה למקהלת הדיווחים ההולכת וגדלה סביב שיתוף הפעולה הפוטנציאלי של ליונל מסי עם כריסטיאנו רונאלדו בליגת הכדורגל הערבית הסעודית הקיץ. היום חשפה הסוכנות כי קיבלה מידע בלעדי ממקור אמין ביותר, הקשור קשר הדוק לקפטן המהולל של נבחרת ארגנטינה ואלוף העולם המכהן, וחשפה כי מסי קיבל הצעה רשמית להצטרף למועדון בסעודיה.

400 מיליון דולר לשנה!

המועדון הסעודי הציע הצעה לבלם מעולה, ליאו מסי, שכנראה הצעד הגדול ביותר שהוא קיבל עד כה. על פי דיווחים בתקשורת הארגנטינאית, ההצעה משווית לכ-400 מיליון דולר לשנה. עדיין לא התקבלה תגובה מצד המועדון אל-הילאל. המסכם הזה מהווה סכום מוערך מראש רב בעולם הספורט, כשההצעה לכריסטיאנו רונאלדו הייתה הכי גדולה בהיסטוריה (והפכה אותו לספורטאי המרוויח ביותר). בהחלט, מסי יוכל להרוויח כמעט פי שניים מהסכום הזה. כמו שידוע, ערב סעודית מתאמצת להשיג את אירוח מונדיאל 2030 והניחוש הוא שהשקעה בכוכבים משמשת חלק מניסיון להשפיע על דעת הקהל העולמית.

רעש תקשורתי

בשבועות האחרונים עלה רעש סביב האפשרות של חזרתו של ליאו מסי, בן ה-35, לקבוצת נעוריו בברצלונה. אולם, ההערכות בספרד מציינות שהמצב הפיננסי של בארסה יקשה הרבה על המועדון להביא את הכוכב לחזור. נדבך אפשרי הוא קבוצת ה-MLS, אינטר מיאמי.

בהודעה השבועית, פריז סן ז’רמן הודיעו כי הם השעוו את מסי מתפקידו במועדון לאחר שהוא נסע לערב בסעודיה ללא היתר. הקבוצה הצרפתית החליטה שלא תממש את האופציה להאריך את החוזה שלו לעונה שלישית.

מסי הינו שגריר סעודי ועובד עם משרד התיירות המקומי. כפי שידוע, היריב הוותיק שלו, כריסטיאנו רונאלדו, חתם בקבוצת הסעודית אל-נאסר בדצמבר בעסקה שדיווח על שווי של כ-220 מיליון דולר בשנה.

מקור נוסף, הקרוב לליאו מסי, חשף לרויטרס שההשעיה שספג מסי התרחשה לאחר שהחלוץ הברזילאי הודיע לפ.ס.ז’ כי הוא לא יישאר במועדון לעונה הבאה, בעקבות החוסר חזון של המועדון. המקור הוסיף שלפ.ס.ז’ לא היה אימון מתוכנן ביום שני, וההחלטה לערוך אימון נקבעה רק לאחר שמסי כבר היה בסעודיה.

ב”ל’אקיפ” טוענים שהמתיחות בין הצדדים היא בלתי הפיכה. “ליאו מסי לא יכול לדמיין את עצמו חוזר לפארק דה פרינס אחרי שההשעיה שלו תיגמר, בידיעה שיספוג שריקות בוז”, נכתב ב”ל’אקיפ” על העלבון שמסי חש מה”תרגיל” שעשתה לו הקבוצה וההשפלה הפומבית. ההערכה היא שייתכן שמסי לא יחזור העונה לשחק במדי פ.ס.ז’. “אם הוא לא רוצה לשחק יותר בפריז, הוא זה שיצטרך לעשות את הצעד ולפנות להנהלה, אבל עזיבה מוקדמת תתאים לכולם.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה