לוגו מגזין הפיננסי
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מותג המסטיקים בזוקה: המבצע הכי מתוק של השנה ב-700 מיליון דולר!

תגיות

מנכ”ל דיסני לשעבר הנודע, מייקל אייזנר, נמצא כעת במגעים למכירת החברה שרכש לפני 15 שנה תמורת סכום מדהים של 300 מיליון דולר. אימפריית הממתקים הזו מתהדרת במכירה שנתית מרשימה של כ-40 מיליון יחידות מהמסטיקים והסוכריות האהובות שלה. עם משא ומתן בעיצומו, החברה שואפת לסיים את העסקה עד עונת הקיץ הקרובה.

מותג בזוקה: מחפש בעלות חדשה בעסקה מתוקה

מותג המסטיקים והסוכריות האייקוני בזוקה, הוצע לאחרונה למכירה. לפי דיווח של הוול סטריט ג’ורנל, מנכ”ל דיסני לשעבר מייקל אייזנר וחברת ההשקעות הפרטיות מדיסון דיארבורן פרטנרס, שרכשו במשותף את המותג לפני 15 שנה, מחפשים כעת קונה במחיר מבוקש של 700 מיליון דולר.

החברה הוקמה במקור בניו יורק בשנת 1938 תחת השם Tops Chewing Gum, החברה עברה למכור מסטיק בזוקה בעקבות מלחמת העולם השנייה. נכון לעכשיו, המותג מתגאה בנתון מכירות שנתי מרשים של כ-40 מיליון יחידות של מסטיקים וממתקים. אייזנר, באמצעות חברת ההשקעות שלו Tornante, שיתף פעולה עם מדיסון דיארבורן ב-2007 כדי לרכוש את החברה בעסקה בולטת בשווי של 385 מיליון דולר.

הסיכויים להצלחת העסקה בשוק הממתקים המתפתח

לאחר עזיבתו את דיסני, מייקל אייזנר הקים את טורנטה ב-2005, והעמיד את הבמה למיזמים שלו מעבר לענקית הבידור. יש לציין כי בשנות החמישים, החברה הרחיבה את היצעה על ידי הכללת כרטיסי בייסבול באריזה, והציגה גישה חדשנית ליצירת מעורבות של צרכנים. בשנה שעברה, אייזנר עלה שוב לכותרות כשמכר את עסקי כרטיסי המסחר לקמעונאית הספורט Pentix תמורת 500 מיליון דולר.

כעת, עם החדשות על המכירה הפוטנציאלית של בזוקה, חברות השקעות הביעו עניין רב ברכישת מותג הממתקים האייקוני. בזוקה שואפת לסיים את העסקה במהלך עונת הקיץ הקרובה.

בעוד שתעשיית הממתקים מתמודדת עם תחרות גוברת מחטיפים הממוקמים כחלופות בריאות יותר, כמו חטיפי גרנולה, הביקוש מהמשקיעים נותר חזק. דוגמה מצוינת היא הרכישה האחרונה בדצמבר, שבה קבוצת Perfetti Van Melle, הידועה במותגים כמו Mentos ו-Chupa Chups, רכשה ממונדלז את מותגי המסטיקים Trident ו-Dentyne בעסקה ראויה לציון בשווי 1.35 מיליארד דולר.

בתוך הדינמיקה המשתנת הזו, המורשת העשירה של בזוקה ומשיכה לשוק מעמידה אותה לטובה בעיני המשקיעים. ככל שתעשיית הממתקים מתפתחת, המכירה הפוטנציאלית של בזוקה מהווה הזדמנות משכנעת עבור קונים ומוכרים כאחד.

תגיות

אהבתם את הכתבה? שתפו

CBD עוזר לכלב שלך במגוון דרכים

כתבות אחרונות

בינה מלאכותית ו-AI

חדשות רכב

מודעה